Mille järgi peaksid väikefirmad valiku tegema, et millises sotsiaalmeedia kanalis tegutseda, millises mitte?
Anu-Mall Naarits: "Sotsiaalmeedia kanalite valik sõltub sellest, mis valdkonnas ettevõte tegutseb ja missugused on ta turunduse eesmärgid. On kanaleid, mis sobivad paremini äriturule (nt LinkedIn), on kanaleid, mis sobivad lõpptarbijaturule (nt Facebook, Instagram) ning näiteks kanaleid, kus disainivaldkonna tooted on tähelepanu keskel (nt Pinterest). Teine oluline valikukriteerium on turud: kui Eestis on ülekaalukalt kõige populaarsem Facebook, siis Venemaal ei pääse mööda Vkontakte’st ja Odnoklassnikist, UK turul võib su sihtgrupi jaoks olla oluline hoopis Twitter. Igal juhul tasub kanali valikul arvestada seda, kus kanalis on ettevõtte kliendid või mõned teised huvigrupid aktiivsed. Kanalid, kus töötajad on aktiivsed, on hea kasutada tööandja brändi loomiseks."
Tutvu koolitustega "Internetiturundus" ja" Eksport sotsiaalmeedia abil"