Millised on 3-5 enamlevinud müüti või eksiarvamust sotsiaalmeedias turundamise/müügi kohta?
Anu-Mall Naarits:
1. Sotsiaalmeedia on tasuta: paljudes kanalites jõuab sisu inimesteni siis, kui oled selle eest maksnud. Paljude mõjukate kampaaniate taga on professionaalsed sotsiaalmeediale spetsialiseerunud agentuurid, kelle töö ei ole tasuta.
2. Sotsiaalmeedia võib jätta assistendi või praktikandi tööks: võib küll, kuid nö sisuplaan millal, mida ja kuidas teha, peab olema korralikult läbimõeldud, et see tõepoolest soovitud mõju avaldaks.
3. Sotsiaalmeediat peavad kõik kasutama: ei pea, kasuta ainult siis, kui leiad, et see tõesti tulemust annab.
4. Mida rohkem kanaleid, seda uhkem: ei, tee selgeks, mis kanal Sinu ettevõtte jaoks toimib, ja keskendu selles tulemuse maksimeerimisele.
Tutvu koolitustega "Internetiturundus" ja" Eksport sotsiaalmeedia abil"