fbpx Kuidas lahendada sotsiaalmeedias tekkida võivad vaidlused? | Marketingi Instituut
17.09
2015

Kuidas lahendada sotsiaalmeedias tekkida võivad vaidlused?

Kuidas lahendada sotsiaalmeedias tekkida võivad vaidlused?

Anu-Mall Naarits: "Klientide probleemide lahendamine ei puuduta mitte ainult sotsiaalmeediat, vaid igal ettevõttel peab olema läbi mõeldud, kuidas oma vigu parandada nii, et sellest saadaks mitte mainekahju, vaid hoopiski mainekasu. Seda nö vigade paranduse viisi peavad teadma kõik töötajad ning neil peab olema õigus neid lahendusi kasutada. Näiteks kui klient ütleb, et ta ei ole rahul Su toote kvaliteediga, siis vabanda kiiresti ja vaheta see tasuta välja ning saada meelehärmi tekitamise eest kommikarp vm väike kingitus. Nii pääseb kommunikatsioonis mõjule lahendus, mitte tehtud viga. Ja loomulikult õpi oma vigadest ning ära neid enam korda! Sotsiaalmeedias kehtib sama, täna veale tähelepanu juhtimise eest, vabanda kiiresti, näita, et õppisid sellest ja muutsid oma tegevust nii, et sama viga enam ei korda. Kõik mõistavad, et vigu juhtub, “käest ära” läheb aga asi siis, kui valetad ja vassid."

Tutvu koolitustega "Internetiturundus" ja" Eksport sotsiaalmeedia abil"
 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel