Kuidas ennast väikeettevõttena edukalt sotsiaalmeedias turundada?
Anu-Mall Naarits:
1. Kui sotsiaalmeedia on sinu ettevõtte jaoks oluline turunduskanal, võta seda tõsiselt.
2. Pane paika eesmärgid, mida sa sotsiaalmeediast soovid saavutada: kas müüa, teenindada kliente, anda nõu vms ning mõõdikud, millal oled edukas. Kui suur osa müügist peaks tulema sotsiaalmeediast, kui suur osa klientide küsimustest võiks saada vastuse ja võimenduse sotsiaalmeedias vms.
3. Mõtle välja sisustrateegia, mille abil neid eesmärke saavutada: mis tüüpi postitusi on vaja, kui sagedasti ning kuidas neid illustreerida. Leia pildipangad, kust saada kvaliteetseid fotosid või kui oskad, tee ise.
4. Jaga oma tegevused kampaaniatesse, kampaaniad erinevateks sõnumiteks ja sõnumid erinevateks üleskutseteks (call to action).
6. Katseta ja mõõda. Mis tüüpi postitused saavad suurima tagasiside? Missugused toovad Sinuni uued ostvad kliendid? Missugused aitavad olemasolevatele meelde tuletada Su toote tarbimist?
7. Leia, missugused on need teemad, mida pead võimendama reklaamiga.
8. Muuda sisukalendrit peale pilootfaasi.
Tutvu koolitustega "Internetiturundus" ja" Eksport sotsiaalmeedia abil"