Seminari "Sotsiaalne turundus" 10 kandvat mõtet:
- Sotsiaalkampaania on hea väikese eelarve jaoks: kui raha on vähe, katsu leida mõni originaalne sotsiaalkampaania mõte, kuhu saad ka kaasata toetajaid.
- Kasutades „Fun theory“ võtteid, saab klientide harjumusi mõjutada, see teeb kampaania lihtsalt viraalseks.
- Toetajate leidmiseks kasuta kaheastmelist mudelit: esiteks väike piloot, millega sihtida arvamusliidreid ning tekitada neis huvi. Kui see töötab, siis otsivad nad ise juba kontakti, et seda oma ettevõtetes või poliitikakujunduses kasutada.
- Vii sihtgrupp nii kitsaks kui võimalik, liiga laia grupiga ei saa kätte mõju.
- Sotsiaalturunduses tehakse palju uuringuid, et leida suundasid, võtteid ja sõnumeid, mis näitavad selle tegelikku mõju, uuri enne kui hakkad kampaaniat looma või hankepakkumist tegema.
- Inimese naeruvääristamine või süüdistamine läbi kampaania sõnumi ei vii tulemuseni.
- Alati too kampaaniasse empaatia, nii on lihtsam, et sihtgrupp julgeb su sõnumit tõsiselt võtta.
- Kui pead tegelikult sotsiaalseid probleeme lahendama, siis lisaks kommunikatsioonile on su tööriistadeks ka seadusandluse muudatused.
- Tee idee suuremaks, nii saad ka parema mõju. Inimesed tahavad suurte asjadega kaasa tulla.
- Sotsiaalne kampaania muudab ka ettevõtte töötajad rõõmsamaks ja muudab ka ettevõtte kultuuri.
Infopesa: