Seminari "Suunatud kliendikogemuse juhtimine" 10 kandvat mõtet:
- Meid juhib Chief Executive Customer, kes on pärit sotsiaalmeediast. Kuulame ja täidame kõik ta soovid.
- Jagatud info eest ootame väärtust (=selle kasutamist meie heaks). Kus on piir ‘cool’ või ‘creapy’ vahel?
- Andmed on uus ‘natural recource’, mille alusel loome kliendiprofiilid (ja mitte vastupidi).
- Kliendikogemus muutub virtuaalseks või saab sellega toetatud vt Jaguari test drive.
- Kuidas muuta maailma suurim tenniseüritus kõige meeldejäävamaks meelelahutuseks: maksimeeri staadionivälist nähtavust äppide ja infokanalite ning meelelahutust võistluse ajal (x-ray äpp, mis aitab rahvast täis staadionil orienteeruda ja õiged kohad üles leida.
- Ostjana on meil kaks rolli - oled võhik või ostja (= ekspert). Kui oled ekspert, räägid meeleldi eksperdiga, kui oled võhik, kardad eksperti, sest ta võib asjad liiga keeruliseks teha. Müük eksperdile on lihtsam, sest nad saavad aru. Müük võhikule on väärtuslikum.
- Eestlased kannatavad ära ja ei anna tagasisidet eriti tihti.
- Kliendikogemuse etapid: vajadused, teenindus ja teenus. Teenindus ei ole kellegi poputamine, vaid me pakume neile seda mida nad vajavad.
- Kuidas teha kliendikogemus veel lihtsamaks?
- Kõike, mida müüme, saab müüa läbi mugavuse ja aja kokkuhoiu.
Infopesa: