Seminari "Roheline turundus" 10 mõjusat mõtet:
- Uued kombinatsioonid uute ideede asemel. Olemasolevaid ärimudeleid ei pea mitte roheliseks värvima, vaid tegema uued rohelised ärimudelid ja mõtlema, kuidas kõiki ressursse optimaalselt kasutada.
- Biomimicry on oluline: kui tahan luua jalgratast, mida ei varastata, õpin kameeleonilt, kui tahan teha jalgratast kaasaskantavaks, õpin kängurult.
- Toote kvaliteet = keskkonnale hea. Kuidas midagi saab olla ilus, kui see meie maailma reostab, kahjustab?
- Planeedi päästmise asemel päästame oma aiamuru (ja selle läbi maailma).
- Kuulsused ja seos heategevusega on oluline rohelises turunduses.
- Hoiduge rohepesust, tasakaalustage kiidulaul objektiivse infoga ning avage oma keskkonnasõbralik tegevust huvitavast vaatenurgast: nii saate ka pressi tähelepanu.
- Ökotoodete eksport sunnib arendama toodet veel paremaks ning seeläbi annab olulise mõju ka koduturule.
- Vali väikese ökotoodete eksportijana kirglikud spetsialiseerunud partnerid, kes su toodet edasi müüvad. Teiste hulgas võid jääda kergesti tahaplaanile.
- Mõnikord on vaja öleda „Ei“, et jääda enda ja brändi väärtustele truuks.
- Muuda strateegiat, mis tuleb südamest, mitte rahakotist ja eelarvest.
Infopesa: