fbpx Ideed seminarilt "Roheline turundus" | Marketingi Instituut
25.05
2015

Ideed seminarilt "Roheline turundus"

Seminari "Roheline turundus" 10 mõjusat mõtet:

  1. Uued kombinatsioonid uute ideede asemel. Olemasolevaid ärimudeleid ei pea mitte roheliseks värvima, vaid tegema uued rohelised ärimudelid ja mõtlema, kuidas kõiki ressursse optimaalselt kasutada.
  2. Biomimicry on oluline: kui tahan luua jalgratast, mida ei varastata, õpin kameeleonilt, kui tahan teha jalgratast kaasaskantavaks, õpin kängurult.
  3. Toote kvaliteet = keskkonnale hea. Kuidas midagi saab olla ilus, kui see meie maailma reostab, kahjustab?
  4. Planeedi päästmise asemel päästame oma aiamuru (ja selle läbi maailma).
  5. Kuulsused ja seos heategevusega on oluline rohelises turunduses.
  6. Hoiduge rohepesust, tasakaalustage kiidulaul objektiivse infoga ning avage oma keskkonnasõbralik tegevust huvitavast vaatenurgast: nii saate ka pressi tähelepanu.
  7. Ökotoodete eksport sunnib arendama toodet veel paremaks ning seeläbi annab olulise mõju ka koduturule.
  8. Vali väikese ökotoodete eksportijana kirglikud spetsialiseerunud partnerid, kes su toodet edasi müüvad. Teiste hulgas võid jääda kergesti tahaplaanile.
  9. Mõnikord on vaja öleda „Ei“, et jääda enda ja brändi väärtustele truuks.
  10. Muuda strateegiat, mis tuleb südamest, mitte rahakotist ja eelarvest.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel