Seminari "Mõjuvõimsad trendid" 10 kandvat mõtet:
- Me põletame maakera kiirusel 1,4 maakera aastas. Selle tulemus (st kera saab otsa) peab varsti kõikidele kohale jõudma.
- Tulevikus on 2 suurt turgu: keskklass Hiinas ja Indias ning post-materialistlike väärtustega arenenud maade tarbijad. Kelle jaoks teed oma toodet?
- Otsitakse lisatud tähendust, mitte lisaväärtust. Oluline ei ole mitte tootega saadud tasuta kingitus, vaid see, kui hea see on planeedile või ühiskonnale.
- Otsi kirge ja ‘healing’ vaatenurka. Uus ärritab. Ärritus näitab, et sa oled avastanud midagi uut.
- Emotsioonid on oluline tulem, mitte müük ruutmeetri kohta, vaid emotsioonid ruutmeetri kohta.
- Tsüklid on trendide aluseks: aasta, kuu, ööpäev. Järjest enam kasutatakse seda toodete turule toomisel (näiteks enam nn hooaja tooteid), tempo reguleeriminel (high and low; töö ja puhkus). Samas mood, mis on tavapäraselt hooajaline, ei ole seda enam.
- Iga lainega ei pea kaasa minema, vali oma ja jäta teised vahele. Seedi info läbi ja ole üle infomürast. Leia kontekst.
- Trendi definitsioonid:
- Trend = un met need. (Selleks, et muutusi ettenäha, tuleb olla tänases hetkes)
- Trend = sade elumahlast
- Ärimudelina tuleb asjade omamise asemel nende korraldamine.
- 3D valdkond kasvab plahvatuslikult siis, kui 3D modeleerimine on kasutatav igal inimesel.
Infopesa: