fbpx Ideed seminarilt "Mõjuvõimsad trendid" | Marketingi Instituut
25.05
2015

Ideed seminarilt "Mõjuvõimsad trendid"

Seminari "Mõjuvõimsad trendid" 10 kandvat mõtet:

  1. Me põletame maakera kiirusel 1,4 maakera aastas. Selle tulemus (st kera saab otsa) peab varsti kõikidele kohale jõudma.
  2. Tulevikus on 2 suurt turgu: keskklass Hiinas ja Indias ning post-materialistlike väärtustega arenenud maade tarbijad. Kelle jaoks teed oma toodet?
  3. Otsitakse lisatud tähendust, mitte lisaväärtust. Oluline ei ole mitte tootega saadud tasuta kingitus, vaid see, kui hea see on planeedile või ühiskonnale.
  4. Otsi kirge ja ‘healing’ vaatenurka. Uus ärritab. Ärritus näitab, et sa oled avastanud midagi uut.
  5. Emotsioonid on oluline tulem, mitte müük ruutmeetri kohta, vaid emotsioonid ruutmeetri kohta.
  6. Tsüklid on trendide aluseks: aasta, kuu, ööpäev. Järjest enam kasutatakse seda toodete turule toomisel (näiteks enam nn hooaja tooteid), tempo reguleeriminel (high and low; töö ja puhkus). Samas mood, mis on tavapäraselt hooajaline, ei ole seda enam.
  7. Iga lainega ei pea kaasa minema, vali oma ja jäta teised vahele. Seedi info läbi ja ole üle infomürast. Leia kontekst.
  8. Trendi definitsioonid:
    1. Trend = un met need. (Selleks, et muutusi ettenäha, tuleb olla tänases hetkes)
    2. Trend = sade elumahlast
  9. Ärimudelina tuleb asjade omamise asemel nende korraldamine.
  10. 3D valdkond kasvab plahvatuslikult siis, kui 3D modeleerimine on kasutatav igal inimesel.

 

Kommenteeri meie Facebooki lehel