Seminari MOBIILITURUNDUS 10 kandvat mõtet:
- 80% mobiilsetest otsingutest konverteerub.
- 4 inimest 5st nõustub ostma mobiilist.
- Mobiilis on eriti oluline anda juurde kontekst.
- Mobiilsed kasutajad on impulssiivsed: nutikas lisatoodete või teenuste pakkumine aitab kasvatada müüki.
- Content+current (nt Lapimaa virmaliste äpp).
- Mobiiliäpi mõte on kasutada ära seadme lisavõimalusi: positsioneerimine, raputamine, kaamera jms.
- Harva ostetava toote kategoorias on oluline sünergia teiste brändidega, kasuta ühiseid lojaalsusprogramme. Sagedaste ostude puhul annab oma lojaalsusäpp parema tulemuse.
- Äpi tutvustamiseks võivad töötada ka näiteks offline meetodid: üritused.
- Alusta äpi loomist mitte tehnilisest, vaid disainiagentuurist.
- ÄppIde loomise kogemus kasvab, kuid arvesta, et selleks võib kuluda kuid.
Infopesa: