Seminari "Mäng.Start.Turundus.Võit." 10 kandvat mõtet on:
- Mängurid on 18-34 aastased, rohkem naised kui mehed. Kõige tõhusam on reklaam, mis on mängu sisse ehitatud ja tundub kõige loomulikum.
- Reklaamivideo vaatamise eest jaga punkte vms, siis ei tundu häirivana.
- Ära katkesta mängu, aga tee kindlaks, et su reklaami märgatakse.
- IOS kasutaja ostab rohkem tasulisi teenuseid kui Androidi oma.
- Uue mängu edu aluseks on Smart licencing and networking.
- 78% klientidest pole lojaalsed kindlale brändile. Kui oma lojaalsuskampaania mängu boonuspunkte kasutama ei ärgitata, siis sind unustatakse.
- Punktide kampaania äratas 2 aastat kadunud kliendid, keda on muidu peaaegu võimatu tagasi meelitada.
- Tarnijate ja partnerite auhinnad annavad suurema võidufondi ja neile parema nähtavuse, haara nad varakult kaasa.
- Edukas mängu skeem: burn calories and get points, spend cupcakes (näevad oma punkte nn ‘tangible’ osana).
- Inimesed laevad äppe alla, kui nad saavad suurema kasu selle eest (pins). Aitab saada paremaid tulemusi võrreldes online reklaamiga.
Mõtle suurelt, alusta väikselt, tegutse kohe!
Infopesa: