Seminari "Järgmise põlvkonna turundus" 10 mõjusamat mõtet:
- Trend = un met need ehk vajadus, mis ei ole täidetud, tekitab trendid. Järgmist põlvkonda on raske mõista: mõtted, hoiakud, tegevused erinevad suurelt (‘incongruence’).
- Omamise asemel on oluline rentimine ja ligipääs (jagatakse kõike: kodu, töö, tööriistad).
- Tekkimas on arenguriikides uus nn Creative Class, kes väärtustab ideid asjade asemel.
- Luksus on tervis ja uue energia saamine ja selle hoidmine. Tunne, et olen miljonär oma väikeste soovide täitumisega, mitte tohutu rikkusega.
- Kuidas teha toodet, mis ühendab lahutamise ja eraldamise asemel?
- Tervislikkus ja terviklikkus. Pensioniiga kui sellist enam ei tulegi, on vaid teistsugune aktiivsus. Keskiga on tulevikus rohkem ja 70 aastane on muutunud uueks keskeaks.
- Kõigepealt peab olema lugu, ja siis ehitad selle ümber teenuse või toote. Ja mitte vastupidi.
- Nüüd otsitakse intiimsed ja hoolivaid brände. Ja logodega end ehtida ei taheta.
- Noorem ja haritum põlvkond saab väga hästi aru põhjus- ja tagajärg seosest, kasuta seda ära näidates, kui huvitav ja põhjendatud on Su tegevuse nö köögipool. Kui ei ole korras, siis tee korda!
- Noorte turunduse combo täna: mobiil+muusika+pildid=elamused
Ootab ettevõtetelt panustamist ühiskonda ja töökohtade loomisesse, mitte oma taskute täitmisesse, otsib ettevõtte mõtet.
Infopesa: