EUROOPA ESILINASTUS - MILLEENIUMI-PÕLVKONNA ERIPÄRADEST RÄÄKIV DOKFILM „Nameless“
Juba kolmandat korda toimuv Turunduskino üllatab Eesti vaatajaid Euroopa esilinastusega. Seekordne Ameerikas vändatud dokfilm „Nameless“ („Nimetu“) räägib alla kolmekümneste noorte (milleeniumilased, y-põlvkond) erinevast suhtumisest töösse ja elusse ning linastub Tallinn Marketing Week raames 22. mail kell 14.00, Tallinki laeval Victoria I.
James and Brenda Wolfensbergeri „Nameless“ on film, mis avab meile tõelise ja kindlasti osade jaoks šokeeriva pildi sellest, kuivõrd erinevad on aastatuhande vahetusel tehnoloogia ja suhtlusvõrgustike abil üles kasvanud noored oma eelkäijatest,“ rääkis Turunduskino korraldaja Anu-Mall Naarits. „Seda filmi peaks nägema ennekõike kõik tööandjad ja õppejõud, kes peavad ka y-põlvkonnana määratletud noori igapäevaselt motiveerima ja rakendama. Samuti on see kasulik kõigile turundajatele, kes soovivad seda põlvkonda paremini mõista. Nagu me teame, pole see sugugi kerge, sest milleeniumilased tähtsustavad tööd ja karjääri oluliselt tagasihoidlikumalt, kui nende eelkäijad ning töörabamisele ja stabiilsele kuldsetes käeraudades arengukeskkonnale eelistavad nad iga kell häid sõpru, pere, reismist ja iseseisvat maailma avastamist.“
Film Nameless linastub USAs tänavu sügisel, seejärel Euroopas. Filmi ei ole võimalik alla laadida internetist. „Kuidagi on juhtunud nii, et oleme oma turundusteemaliste filmide näitamisega pälvinud filmilevitajate usalduse ja seetõttu saab selle filmi Euroopa esmaesitlus toimuma just Turunduskino raames Tallinn Marketing Week lõpuüritusena Tallinki laeval Victoria I“ ütles Naarits.
Turunduskino pilet maksab 15€ ning on saadaval Piletilevis www.piletilevi.ee
Filmi „Nameless“ ja milleenimi-põlvkonna kohta saab lisainfot siit (http://nameless-the-movie.com/blog/)
Turunduskino on turundushuviliste seas kiiresti polulaarsust kogunud formaat, mis toimub Eestis juba kolmandat korda. Lisaks filmi vaatamisele kuulatakse ka selle kohta ekspertide kommentaare ning kõik kinolised saavad osaleda filmijärgsetes teemakohastes aruteludes. Esimesel korral näidati Katusekinos Turunduskino üritusel filmi „Art & Copy“, eelmisel sügisel linastus koostöös Pöff´iga „Naked Brand“.
Mitmekümne esinejaga esimene rahvusvaheline Tallinn Marketing Week toimub 18.-22. mail sadamas seisvatel Tallinki laevadel ning on suunatud ennekõike neile, keda huvitavad turunduse ja müügiga seotud uuemad trendid. Turundusnädala seminaridele, mille soodushind on 59€ (hind kehtib kuni aprilli lõpuni), saab pääsmeid osta Piletilevist. Lisainfot Tallinn Marketing Weeki kohta leiab Marketingi Instituudi kodulehelt www.mi.ee.
Turunduskino partnerid on: AS Tallink, Linna Ekraanid OÜ, Ring FM, OÜ Stillabunt, Marketingi Instituut
Lisainfo: Anu-Mall Naarits, tel 50 79 441