fbpx Ettevõtte struktuurimuudatused nõuavad kiiret õppimist | Marketingi Instituut
10.07
2015

Ettevõtte struktuurimuudatused nõuavad kiiret õppimist

Suve jooksul toimuvad paljudes ettevõtetes struktuurimuudatused ja töörollide ümberjagamised, et sügisel efektiivsemalt äritegevusega jätkata ja tõhusamalt aasta eesmärke täita. See on suurepärane võimalus läbi edutamiste ja laiema vastutuse toetada oma töötajate arengut.

Paljud suuremad organisatsioonid detsentraliseerivad oma turundust viies turundusosakonna töötajad erinevatesse äriüksustesse. Kliendile lähemal olles on tema vajadused paremini mõistetavad. Samas aga tähendab see tihti laiemat vastutust senistele teistel ametikohtadel töötajatele, kelle jaoks turundus pole olnud igapäevatöö. Nii ongi ettevõte olukorras, kus tänu struktuurimuudatusele oodatakse kiiret tulemust, kuid töötajal oskused tulemuslikuks tööks puuduvad.

Selline tegevus seab aga ilma eelneva turundusvaldkonna kogemuseta inimese raskesse seisu. Kuidas olukorda lahendada? Firmasisest abi on keeruline leida, sest tavaliselt puudub aeg ja ressurss, et spetsiaalselt kedagi ise välja koolitada. Nii tulebki leida lahendus väljaspoolt.

„Struktuurimuutjad võiksid kindlasti kaaluda ise baasoskuste koolitamise asemel selle sisseostmist, nii saavad kõik keskenduda oma töö tulemustele, mitte lakkamatult kaastöötajate koolitamisele. Niikuinii on ettevõttes vaja oma spetsiifilisi nõudeid lisaks koolitada ja see on isegi aeganõudev,” ütles Marketingi Instituudi tegevjuht Anu-Mall Naarits. “Näiteks meie oleme välja töötanud väga praktilise viiepäevase programmi neile, kellel turunduskompetents veel puudub, kuid on vajadus turunduse põhioskused ja -teadmised omandada. Nii on hea võimalus asju õigesti teha, sest oskused omandatakse praktiliste harjutuste abil erinevate oma valdkonna praktikute käe all. Seega kõik, kellel on vajadus kiiresti turundust õppida, on väga oodatud,“ lisas Anu-Mall Naarits. 

Tutvu "Praktiline turundus" koolitusprogrammiga. 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel