Seminaril BRAND JOURNALISM läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi:
Ülesanne: Mõtle välja, missugused pealkirjad peaksid olema igas AIDA mudeli etapis, et juhtida kliendid:
1. Kosmeetika müügini
- A: eelteavitus messidel, printmeedia, artikliturundus, naistesaade+hooaeg
- I: selgitada häid, positiivseid omadusi, artikliturundus, rõhuda looduslikule, panna inimesed meist rääkima, kasutada sotsiaalmeedia kanaleid
- D: brand ambassador
- A: (hinnakampaania), eriväljapanek, messid, personaalne promootor/testrid, konsultandi...(?)
2. Auto müügini
- A: „Eesti autopark nooreneb aasta-aastalt.”
- I: „Honda tuli välja uue põlvkonna hübriid-tehnoloogiaga.”
- D: „Uus Honda CRV on eelmisest 15% säästlikum.”
- A: „Järgmise nädala lõpuni kõik laos olevad mudelid -5000€.”
3. Kaubanduskeskuse suurema külastatavuseni
- A: Põhja-Eesti suurim kaubanduskeskus!
- I: 7 põhjust, miks külastada just seda kaubanduskeskust! (gurmeerestoranid, brändid/poed, mida teistes pole, lemmiklooma ilukeskus, spaa keset ostukeskust, raamatukogu)
- D: Esimesed x arv külastajad saavad väärt kingi!
- A: Avanädalal 24/7, õnneloosid, happy hour’d poodides, meelelahutusprogramm nii suurtele kui väikestele
4. Köögimööbli müügini
- A: Sada aastat saksa kvaliteeti köögimööbli valmistamisel.
- I: Uus innovaatiline tehnoloogia küpsetamisel.
- D: Ainsana Baltimaades meie salongis.
- A: Pühapäeval kõigile kodukokkadele küpsetamiskool tippkokaga.
5. Auto müügini
- A: Uued mudelid turul
- I: Parim auto sinule
- D: Vaheta vana auto uue vastu
- A: Telli täna!
6. Rulluiskude müügini
- A: Information about product, segment target groups, find key people: bloggers, musicians, influential people
- I: Show that it is: trendy product/stylish
- D: Popular/influential people show/write about the product.
- A: Special-deals, limited time offers
7. Kaubanduskeskuse suurema külastatavuseni
- A: Baltikumi suurim kino avab uksed Mustamäe kaubanduskeskuses.
- I: Miks on hea olla Mustamäe elanik?
- D: Kvaliteetne meelelahutus tõstab Sinu eluiga.
- A: Tahad mahtuda parklasse? Ostle Mustmäe keskuses.
8. Kosmeetika müügini:
- A: Uuring: vale kosmeetikaga ohustad enda tervist.
- I: 5 nõuannet, kuidas 10 aastat noorem välja näha.
- D: Kuulsuste meigilemmikud.
- A: 5 nippi, kuidas valida endale sobiv...(toode).
Infopesa: