fbpx Brand journalism - workshopi lahendused ja ideed | Marketingi Instituut
25.05
2015

Brand journalism - workshopi lahendused ja ideed

Seminaril BRAND JOURNALISM läbiviidud workshopi käigus genereeriti osalejate poolt mitmeid põnevaid ideid ja lahendusi:  

Ülesanne: Mõtle välja, missugused pealkirjad peaksid olema igas AIDA mudeli etapis, et juhtida kliendid:

 

1. Kosmeetika müügini

  • A: eelteavitus messidel, printmeedia, artikliturundus, naistesaade+hooaeg
  • I: selgitada häid, positiivseid omadusi, artikliturundus, rõhuda looduslikule, panna inimesed meist rääkima, kasutada sotsiaalmeedia kanaleid
  • D: brand ambassador
  • A: (hinnakampaania), eriväljapanek, messid, personaalne promootor/testrid, konsultandi...(?)

2. Auto müügini

  • A: „Eesti autopark nooreneb aasta-aastalt.”
  • I: „Honda tuli välja uue põlvkonna hübriid-tehnoloogiaga.”
  • D: „Uus Honda CRV on eelmisest 15% säästlikum.”
  • A: „Järgmise nädala lõpuni kõik laos olevad mudelid -5000€.”

3. Kaubanduskeskuse suurema külastatavuseni

  • A: Põhja-Eesti suurim kaubanduskeskus!
  • I: 7 põhjust, miks külastada just seda kaubanduskeskust! (gurmeerestoranid, brändid/poed, mida teistes pole, lemmiklooma ilukeskus, spaa keset ostukeskust, raamatukogu)
  • D: Esimesed x arv külastajad saavad väärt kingi!
  • A: Avanädalal 24/7, õnneloosid, happy hour’d poodides, meelelahutusprogramm nii suurtele kui väikestele

4. Köögimööbli müügini

  • A: Sada aastat saksa kvaliteeti köögimööbli valmistamisel.
  • I: Uus innovaatiline tehnoloogia küpsetamisel.
  • D: Ainsana Baltimaades meie salongis.
  • A: Pühapäeval kõigile kodukokkadele küpsetamiskool tippkokaga.

5. Auto müügini

  • A: Uued mudelid turul
  • I: Parim auto sinule
  • D: Vaheta vana auto uue vastu
  • A: Telli täna!

6. Rulluiskude müügini

  • A: Information about product, segment target groups, find key people: bloggers, musicians, influential people
  • I: Show that it is: trendy product/stylish
  • D: Popular/influential people show/write about the product.
  • A: Special-deals, limited time offers

7. Kaubanduskeskuse suurema külastatavuseni

  • A: Baltikumi suurim kino avab uksed Mustamäe kaubanduskeskuses.
  • I: Miks on hea olla Mustamäe elanik?
  • D: Kvaliteetne meelelahutus tõstab Sinu eluiga.
  • A: Tahad mahtuda parklasse? Ostle Mustmäe keskuses.

8. Kosmeetika müügini:

  • A: Uuring: vale kosmeetikaga ohustad enda tervist.
  • I: 5 nõuannet, kuidas 10 aastat noorem välja näha.
  • D: Kuulsuste meigilemmikud.
  • A: 5 nippi, kuidas valida endale sobiv...(toode).
Kommenteeri meie Facebooki lehel