Mida teada videoturundusest aastal 2018?
Video turundusstrateegia osana ei ole midagi uut ja on pildil olnud ka eelmise aasta jooksul. Küll aga ennustatakse selle märgatavat tõusu aastal 2018.
Video turundusstrateegia osana ei ole midagi uut ja on pildil olnud ka eelmise aasta jooksul. Küll aga ennustatakse selle märgatavat tõusu aastal 2018.
Tänased ostjad tahavad õiget sisu õigel ajal, kuid vaid 21% neist arvavad, et turundussõnumid, mis nad saavad, on asjakohased. Seega, mida teha 2016.
Lõppeva 2015. aasta puhul on internetiportaal adweek.com välja toonud 24 trendi, mis selle aasta kõige kreatiivsematest reklaamitöödest välja kujunesid:
Virtuaalreaalsus ehk tehistegelikkus trügib jõuliselt igapäevategemistesse, aga oskusi seda enda kasuks tööle panna esiotsa veel napib. Ehitusuuenduste eestvedaja Eero Kotli jagab praktilisi näpunäiteid ja innustab kiirustama.
7 trendi, mis turundust lähiajal enim mõjutavad
1. So-Mo-Lo, mis tähendab sotsiaalse, mobiilse ja kohaliku tegevuse järjest suuremat võidukäiku.
Kristina Herodes räägib videos, millised uued trendid meid kindlasti mõjutavad. Kristina oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Mõjuvõimsad trendid". Vaata videot:
Kai Reinfeldt, kes on EDM Machinery turundusjuht räägib, mil moel mõjutavad tulevikus meie elu 3D printerid. Kai oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Mõjuvõimsad trendid".
Vaata videot:
Kristina Dryža, kes on futurist ja trendide ennustaja jagab mõtteid, et millised trendid meid tänapäeval kõige enam mõjutavad.
Toivo Praakel, kes on AS Eesti Telekom võrguarenduse allüksuse juht räägib millised on 3 tuleviku trendi. Toivo oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Mõjuvõimsad trendid".
Vaata videot:
See mis hakkab tulevikus juhtuma, on üks olulisemaid teemasid ettevõtjate jaoks. Austraalias elav futurist Kristina Dryža räägib Turundusraadios, millele tema tugineb uute trendide leidmisel.
Trendid muutuvad üha kiiremini ja need, kes püsivad tempos või sammuke isegi ees, on võidumehed. Moetrendid mõjutavad nii toote- kui sortimendi arendust – seepärast ei pääse ka turundus tulevikuvisiooni survest.
Trendwatching.com on 2015 aastaks toonud välja 10 tarbijakäitumise trendi, mille tähendust meie turundajatele arutasime turundusraadio saadetes:
Maailma juhtiv trendiportaal WGSN on välja toonud, et üks viimase aja suundi on luksussegmendi jagunemine.
Maailma suurim trendiportaal WGSN on aastaks 2015 toonud välja 10 suurimat trendi, mis mõjutavad kaubandust:
Supply Chain Management Association on välja toonud kolm trendi ostujuhtimises 2015 aastal:
WGSN-i trendiportaal on koondanud ühte dokumenti mitmed head näited sotsiaalmeedia ja e-kaubanduse põimumise võimalustest, millest huvitavamad on: