Tänased ostjad tahavad õiget sisu õigel ajal, kuid vaid 21% neist arvavad, et turundussõnumid, mis nad saavad, on asjakohased. Seega, mida teha 2016. aastal paremini, et kasvatada kontaktide kaudu müüki ning suurendada olemasolevate klientide lojaalsust? Soovitame selleks tutvuda nende 10 võtmetrendiga, mis kujundavad 2016. aasta digitaalturundust ning õpetavad, kuidas pakkuda silmapaistvat kanalitevahelist turunduskogemust, mida kliendid ootavad.
Infot jagatakse teemadel:
- Kognitiivsed tehnoloogiad muudavad viisi, kuidas ettevõtted klientidega suhtlevad
- Retargeting jõuab enneolematule tasemele
- "Internet of things" muutub andmete kogumisel tõeliseks teguriks
Lisaks palju muud sotsiaal-, video- ja lojaalsusprogrammidest ning ennustavast turundusest.
10 turunduse 2016. aasta võtmetrendi leiad SIIT.
Infopesa: