VIDEO:Millega tuleb arvestada mängude loomisel?
Joonas Virtanen, kes on Rovio, Angry Birds Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht, räägib videos, et millise 3 aspektiga tuleb arvestada mängude loomisel ja kliendilojaalsuse kasvatamisel.
Joonas Virtanen, kes on Rovio, Angry Birds Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht, räägib videos, et millise 3 aspektiga tuleb arvestada mängude loomisel ja kliendilojaalsuse kasvatamisel.
Jānis Zeps, kes on Coalition Rewards,digitaalturunduse direktor Lätis jagab kogemusi PINSi näitel kuidas lojaalsusprogrammist kõige rohkem kasu saada. Janis oli esineja ka Tallinn Marketing Week seminaril "Mäng.Start.Turundus.Võit".
IBM-i Ida-Euroopa turundusdirektor Scott Neuman jagab kogemusi digitaalsest klienditeekonnast ja sellega saavutatavatest võitudest.
Reklaamkingitused on turunduse osa nagu veebileht või telereklaamid. Seepärast tuleks kingitustele mõelda juba siis, kui pannakse paika aasta turunduseesmärgid.
Inimestel on taskud kliendikaarte täis, ent see ei taga veel seda, et ta nendest poodidest ka ostmas käiks. Mõne euro eest oleks paljud valmis suuremast osast kaartidest loobuma, sest ei kasuta neid üldse.
Jaekaubanduse turundamises väljakutsetest juba puudu ei tule. Pideva konkurentide jälgimise kõrval kujuneb tänavuse aasta märksõnaks e-kaubandus. Nädala eest avati juba e-maxima.
Kui tuli välja lause, et kliendil on alati õigus, siis paljud ettevõtted hakkasid seda kasutama nurgakivina oma ettevõtmistes. Ei ole midagi halba oma klientide õnnelikuks tegemises. Kuid oluline on märgata seda, kui oled läinud liiga kaugele.
Võitlus klientide lojaalsuse nimel algab kohe, kui inimene on allkirjastanud lepingu. Kuid uuringud näitavad et enamik klientidest tunnetavad tehingust tulenevat reaalset kasu alles väga pika aja pärast.
Kliendikogemuse võimaldamine koosneb 5 olulisest komponendist:
2014 on kliendikogemuste osas olnud muutuste aasta.
Millal oli viimane kord kui sa said tõeliselt positiivse ja meeldejääva klienditeeninduse kogemuse?
Ükskõik kui toreda ja suurepärase ettevõttega on tegemist, tuleb sul ikkagi silmitsi seista kliendi kaebustega. Tegemist võib olla arusaamatuse, personaalse konflikti vms.
8 sammu klientide pahameele võitmiseks on:
Humby väidab et Tesco turundajad on unustanud klubikaardi strateegilise eesmärgi – tänada klienti – vaid on muutunud häirivaks sihtgrupile, saates neile erinevaid ja mitte asjakohased pakkumisi. Klubikaardist on saanud lihtsalt uus turunduskanal.
Me saame igalt poolt erinevaid suveniirkingitusi, mis kauplusest/ürituselt lahkudes jätab sulle meenutuse erilisest kogemusest.
Üle maailma fokusseerivad mitmed finantsettevõtete arutelud Bitcoinile, see on ilmselge märk sellest, et Bitcoin on arvestatav raha ning see on meie tulevik.
Kuigi majandusolukord on paranemas ja ostjad kulutavad rohkem raha, ei tohiks endiselt alahinnata kliendikogemuse mõju.