1080 minutit turundusideid rahvusvaheliselt turundusnädalalt Tallinn Marketing Week
Esimene rahvusvaheline turundusnädal Tallinn Marketing Week, mis toimus 18.- 22. maini, on selleks aastaks oma turundusideed kokku korjanud ja omakorda osalejatele välja jaganud. Tallinki laevadel, nädal aega kestval networking – workshop seminaridel osales kokku ca 680 osalejat kaheksast riigist Eestist, Lätist, Leedust, USA-st, Soomest, Itaaliast, Austraaliast ja Venemaalt.
5 päeva ja 10 seminari jooksul toimunud 1080 turundus-, müügi- ja klienditeeninuse teemalise minuti jooksul koguti kokku kõikidest sessioonidest sadu uusi ideid ja mõtteid.
Esimese Tallinn Marketing Week´i teemad olid suunatud uudsete trendide, muutunud müügistrateegijate, kliendikäitumiste ja mobiilitehnoloogiate ning nende laiemale kasutamisvõimaluste tutvustamisele turunduses.
Kõige populaarsemaks seminariks oli „Järgmise põlvkonna turundus“, mille peaesinejaks oli futurist ja trendide ennustaja, Austraaliast pärit Kristina Dryža ning IBM-i Kesk- ja Ida-Euroopa turunduse ja kommunikatsiooni direktor USA’st Scott Neuman, kes esines seminaril „Sihitud kliendikogemuse suunamine“.
„Tallinn Marketing Week on selleks aastaks edukalt lõppenud. Nädalase nö rahvusvahelise turundusfestivali formaat oli päris heaks väljakutseks meie korraldusmeeskonnale ning näitas, et turundusinfo demokratiseerimine ehk toomine ka väikese või keskmise suurusega etteevõtete turundusjuhtideni, kes ei saa endale kalleid konverentse lubada, on hädavajalik Eesti ettevõtete turunduse laiemaks arenguks“ kommenteeris Tallinn Marketing Week peakorraldaja Anu- Mall Naarits. „Kõik kulges plaanipäraselt, osalejatele antud meetod – lühemad ettekanded, workshopi ja gamificationi võtete kasutamine seminaridel, väga meeldis. Meie ja ka osalejate jaoks oli üllatav turundusnädala korraldamine Tallinki laevade konverentsikeskustes, mis andis huvitava lisaväärtuse üritustele,“ lisab Anu- Mall Naarits.
Tallinn Marketing Weeki peakorraldaja on Marketingi Instituut. Turundusseminarid toimusid Tallinki Rootsi laevade Victoria I ja Romantika konverentsikeskustes ajal kui laevad seisid sadamas.
Lisainfo: Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi juhataja, tel 50 79 441