Euromonitor toob meieni uudisdiskussiooni teemal, kas Youtube blogijad ja kuulsused ilumaailmas on jõuline reklaamirelv või konkurents. Suured ilukontsernid investeerivad olulisi summasid mõlemale poole. Mõlemad peaksid tooma brändile atraktiivsust ja tähelepanu ning mõjutama ostuotsuseid. Nad saavad ka tõsta brändi tuntust segmendis, kus see madal on.
Samas toob Euromonitor oma uuringus välja, et kuulsuste mõju ilutoodete ostule on üsna madal, vaid 15% ostjatest laseb end sellest mõjutada. Samas blogijatest on ostudeks saanud mõjutust 20% inimestest. Kuulsamad blogijad (Zoella, Bethany Mota, Lisa Eldridge, Michelle Phan) on aga laiendanud enda äri väljapoole blogimaailma ilu- ja moeärisse.
Niisiis blogijad, kel on kirge ilumaailma vastu, võivad hea ärivaistu korral mitte leppida vaid reklaamikanali rolli ja brändidega koostööga, vaid hoopis ise oma brände luua ja uute konkurentidena turule tulla.
Kas ja kuidas võiks see trend mõjutada Eesti blogijaid? Saatelõigu pikkus 8.24