fbpx Virtuaalreaalsus turunduses | Marketingi Instituut

Virtuaalreaalsus turunduses

Virtuaalreaalsusest turunduses oleme rääkinud turundusraadios mitmeid kordi pigem visionääride vaatenurgast. Täna on meil hea võimalus kuulata Kadri Kiigemalt Tallinna Ülikoolist, kuidas nemad virtuaalreaalsust praktiliselt ära kasutanud on ja missugused on selle kogemused.

  • Miks jõudsite virtuaalreaalsuseni?
  • Kuidas olete seda kasutanud?
  • Missugune oli teie virtuaalreaalsuse kampaania?
  • Missugused olid suurimad väljakutsed virtuaalreaalsuse kampaania tegemisel?
  • Missuguseid probleeme oskasite karta, aga need lahenesid iseenensest?
  • Missugused olid kampaania tulemused võrreldes varasemate või analoogsete kampaaniatega?
  • Missugused olid põhilised õppetunnid?

Saatelõigu pikkus 32.33