Oleme turundusraadios rääkinud nii printmeediast kui digitaalsetest kanalitest ja tänaseks oleme jõudnud välimeedia ja raadioni.
Missugune on välimeedia tavapärane roll turunduskommunikatsioonis? Mis rolli aitab välimeedia täita? Millal ja missuguste sõnumite puhul on välimeedia kõige tõhusam? Missuguste valdkondade puhul on välimeedia tõhusam? Kuidas erineb traditsioonilise välimeedia mõju ekraani tüüpi meediast? Kuidas välimeediat kommunikatsioonistrateegias kasutada? Millal töötab ühekanaline strateegia ja millal on vaja välimeediat kombineerida teiste kanalitega? Missuguste teiste kanalitega kombineerides on välimeedia kõige tõhusam?
Kuidas seisab raadio vastu kommunikatsiooni kolimisele internetti? Missugune on raadiokanali eripära võrreldes teiste meediakanalitega ning missugust rolli see meediamixis mängib? Missuguste sõnumite ja valdkondade puhul on radio kõige tõhusam? Mis juhul töötab raadio ühe kanali starteegias ja millal on seda oluline kombineerida teiste meediakanlitega? Missuguste kanalitega kombineerides saab raadio suurima võimenduse?
Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks loomemajanduses kasutada välimeediat ja raadiot kõige paremini? Saatelõigu pikkus 38.04