Influencer turundus. EV100 Turundusidee: koolituspäev
242
Aleks Koha Promotyst tutvustas influencer turundust Eestis ning Laura Viilep Mindvalleyst EV100 projekti noortepäevast. Saate pikkus 53.38
242
Aleks Koha Promotyst tutvustas influencer turundust Eestis ning Laura Viilep Mindvalleyst EV100 projekti noortepäevast. Saate pikkus 53.38
257
Tänane saade on pühendunud EV100 Turundusideele, kus tutvustame üht EV100 üritust ning arutame koos saatekülalistega, kuidas seda üritust saaksid ettevõtjad ära kasutada ja koostööd teha.
Täna tutvustab Külli Vollmer Harju ettevõtluskeskusest Ühisnädalat teemal 100 aastat kodanikuühiskonda, mis koondab enda alla kodanikuühiskonnaga seotud üritustest ning toimub 26. november – 2. detsember üle Eesti.
253
Heinrich Sepp tutvustab PÖFF Shorts’i, mis on Pimedate Ööde Filmifestivali (PÖFF) kärgfestival, mis keskendub lühifilmidele ja animatsioonile ning selgitab, kuidas selle raames saaksid ettevõtjad koostööd teha. Saate pikkus 18.58
250
Ivan Sergejev tutvustas EV100 projektina muusika ja linnakultuurifestivali “ Station Narva”. Kreenholmis esinesid Põhjamaade ja Venemaa talendid, koduhoovides peeti kohalike avastamata talentide kontserdeid ning pakuti tänavatoitu. Lisaks toimusid kohaliku arvamusfestivali “Bazar” raames avalikud vestlused Narva kunstiresidentuuris.
Station Narva toimus 21.-23. septemberil.
Saate pikkus 28.04
240
Girts Polis, Marketing Advocate explained how genetics influence marketing. Raivo Plumer tutvustas EV100 turundusideena Estonia mäetipu vallutamist. Saate pikkus 65.40. Saade on osaliselt ingliskeelne.
239
Ronald Viin Ekspress Meediast tutvustas printmeedia suundumusi ja Heilika Pikkov filmi "Juured" ja koostöövõimalusi filmiprogrammi raames. Saate pikkus 77.34 (!) Kuula osade kaupa :-)
238
Rauno Kutti loovagentuurist Vurr tutvustas loovuse juhtimist ning Anneli Sander Eesti Meedia kirjastusest Post Factum Eesti saja aasta lugu avavat raamatusarja. Saate pikkus 62.14
237
Marko Siller Sustinerest tutvustas ühiskondliku vastustuse teemat ning Maarja-Liisa Soe Riigikantseleist EV100 juubelimatku. Saate pikkus 59.04
232
Ragnar Toomla, SEB Balti divisjoni digitaalse strateegia juht jagas kogemusi häkatoni läbiviimisest. Iris Tomson Meremuuseumist tutvustas EV100 Turunudusidee raames projekti "Sada aastat kiilu all. Eesti lugu laevades 1918-2018". Saate pikkus 57.27
229
Katrin Vilimaa Turunduskoolitus OÜ-st tutvustas kuidas Googles ja Facebookis paremini sihtida ning Mart Valner ja Viive Aasmaa Alfa-Omega Communications'ist tutvustasid EV100 Kutse projekti. Saate pikkus 55.14
226
Janno Siimar Velvetist rääkis sellest, kuidas teha heategevuse toetamine ettevõttele kasulikuks ja Maarin Ektermann projektist "Kunstnikud kogudes 10 x 10”. Saate pikkus 68.21
225
Johanna Tammsalu Tamma Designi disainer rääkis oma disaini loo ja Tamo Vahemets tutvustas "Aga mina" eeskujukampaaniat ja koostöövõimalusi. Saate pikkus 58.40
224
Jorma Sarv Eesti Euroopa Liidu eesistumise ja EV100 rahvusvahelise programmi juht andis häid soovitusi, kuidas ettevõtted EV100 tähistamises kaasa võiksid lüüa. Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 73.49
219
Mauri Abner, Radise tegevjuht jagas eduka ekspordi kogemusi ja Katri ning Peeter Rebane tutvustasid EV100 Turundusidee Klaveriloomade projekti. Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 73.59
218
Artist Siseraadiote juht Priit Laur rääkis ostu mõjutamisest siseraadios ja Maarja Pildre Tallinna Keskraamatukogust tutvustas EV100 Turundusidee projekti: kunst raamatukokku. Saate pikkus 62.51
216
Meremuuseumi juht Urmas Dresen jagas oma kogemusi turunduse juhtimisel ning Jekaterina Põldots tutvustas EV100 turundusidee projekti 100-aastane öö. Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 67.58
213
Täna on saates külas Disainiöö seminari peaesineja Michael Thomson, kes räägib meile disainist kui strateegiast ning Karen Jagodin Meremuuseumist, kes tutvustab projekti Eesti Meremuuseum "Võrdsed elamuslikud võimalused Eesti merekultuuripärandiga tutvumiseks Paksus Margareetas". Saatejuht on Anu-Mall Naarits. Saade on osaliselt inglise keeles. Saate pikkus 59.26
212
Kuno Tammearu, Päästeameti peadirektor jagab kogemusi turunduse juhtimisest ning Annely Köster tutvustab Eksperimentat EV100 Turundusideena. Saate pikkus 51.39
211
Tänases saates on meil külas Mauri Dorbek Apollo juhatuse liige, kes räägib turunduse juhtimisest oma ettevõttes ning Külli Lupkin ERM-ist, kes räägib Eesti muuseumite projektist "Rahvalood". Saatejuht on Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 75.57
210
Tänases saates on meil külas Kadri Kiigema Tallinna Ülikoolist, kes tutuvustab kogemusi virtuaalreaalsuse kasutamisest turunduses ning Mari Valgepea, kes räägib sellest, kuidas ettevõtjad saavad Eesti 100 tamme projektiga koostööd teha. Saate pikkus 68.39
209
Magnus Lužkov agentuurist Optimist räägib brändide loomisest ja reklaamist ning Mihkel Männik Craftoryst nende koostööst EV100 Teomeetriga. Saate pikkus 76.13
208
Tänases Turundusraadios on külas Allan Remmelkoor, Pro Kapitali juhatuse liige, kes jagab tippjuhi vaadet turunduse juhtimisele ja Elle Lepik, kes tutvustab EV100 projekti Pärandivaderid. Saatejuht on Anu-Mall Naarits. Saate pikkus 70.55.
207
Ilona Gurjanova, Eesti Disainerite Liidu juht rääkis eesti disaini arendamisest ja turundamisest ning Oleg Pissarenko tutvustas koostöövõimalusi Narva IDeeJazz festivaliga. Saate pikkus 67.06
206
Tänases saates on meil külas Andrus Purde Pipedrivest, kes jagab kogemust, kuidas kasvada ja Kadi Kesküla, EV100 kunstiprogrammi koordinaator ning Mihkel Masso, EKA külalislektor, kes tutvustavad kunstiprogrammi.
205
Planet OS turundusjuht Annika Ljaš jagas kogemusi start-upi turundusest ning Merle Jantson projektist EV100 igas külas. Saate pikkus 61.38.
204
Natalia Penkina and Mikhail Ivanov from Unisense presented a powerful model for managing B2B touchpoints. Kadi Polli, KUMU direktor tutvustas EV100 Turundusideed ja koostöövõimalusi ettevõtetele ja kogukondadele. Saate pikkus 75.31
202
Peep Põldsamm Levikomi juhatusest tutvustas asjade interneti viimast seisu ning soovitusi turundajatele Eestis ja maailmas ning Allan Tamme tutvustas EV100 Turundusidee projekti "Igal lapsel oma pill". Saate pikkus 66.29
200
Turundusraadio 200. saade sai salvestatud Tallinn Marketing Week`i raames ning koos publikuga. Laval olid Kristeli Kahro Saku Õlletehasest ning Ave Laas Robotexist. Saate pikkus 66.02.
197
Lolita Ozolina, Advertising and Marketing Project Coordinator in Museum of Litterature and Music, Latvia shared experience about brand buliding. Üllar Põld ja Kristi Paas Saue Noortekeskusest tutvustasid EV100 Turundusideed: noortematk läbi Eesti "Kas hundil on pojad või kutsikad?" Saate pikkus 68.10
194
Tõnn Kuuli Telia sotsiaalmeedia juht jagab klienditeeninduse kogemusi sotsiaalmeedias ja Anne Põldsaar Tarvastu Gümnaasiumist tutvustab EV100 Turundusideed "100 järve jooks". Saate pikkus 52.13
193
Artem Daniliants from LumoLink presents Marketing Automation principles (in English). Ave Kruus Ääsmäe Külakogust tutvustab EV100 Turundusideed 100 kirsipuu park Ääsmäel (eesti keeles). Saate pikkus 64.17
192
Sirli Zupping Miljon Pluss projektijuht ja Ivo Kruusamägi Vikipeedia administraator selgitavad, kuidas Vikipeedias turundada ning Kaie Kotov ökokonverentsi GEN2018 kommunikatsioonijuht tutvustab EV100 Turundusideed. Saate pikkus 83.31
190
Krista Kulderknup Organic Estoniast räägib Eesti kui maheriigi turundusest ja Kristel Reim ja Kadri Kunnus Tartu Ülikoolist EV100 Turundusidees projektist Miljon pluss. Saate pikkus 72.49