fbpx Turundusraadio | Marketingi Instituut

Turundusraadio

Noorte meediatarbimine

312

Tänases saates räägib meile Hanno Kindel (OMD Eesti), mille poolest erineb noorte meediakasutus täiskasvanutest ja millised on tõusvad trendid. Anname teemat edasi läbi järgmiste küsimuste:

  • Kas ja kui suured on erinevate noorte vanusegruppide erinevused meediatarbimisel?
  • Missugune on noorte meediapäev? 
  • Kui suur on noorte offline meedia osakaal? Ka on mingid kanalid, mida nad üldse ei jälgi?
  • Milline oleks noortele parim meediamiks?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist! 

17. märts 2020
Kuula

Turundustäht märtsis 2020

311

 

Täna anname taaskord välja turundustähe silmapaistvaima kampaania eest veebruaris. Nagu ikka kuuluvad žüriisse Hanno Kindel (OMD Eesti) ja Matis Metsala (AD Form Baltics). Sel korral valisime tähe järgmiste kampaaniate seast: 

10. märts 2020
Kuula

Turundustäht veebruar 2020

307

Tänases saates valime enim silmapaistnud kampaania jaanuaris 2020 ja arutleme selle kampaania tugevuste ning nõrkuste üle meie Turundustähe žüriiga, kuhu kuuluvad Matis Metsala (AD Form Baltics) ja Hanno Kindel (OMD Eesti). 

Kampaaniad, mille üle arutlesime: 

11. veebruar 2020
Kuula

Turundustäht jaanuar 2020

306

Turundustähe žürii, kuhu kuuluvad Anu-Mall Naarits, Hanno Kindel ja Matis Metsala, annab järjekordselt silmapaistvaima turundusteo eest tähe!

4. veebruar 2020
Kuula

Turundustäht suvi 2019

290

Turundustähe UUS HOOAEG!

Selle hooaja žüriisse kutsusime Hanno Kindel (OMD Eesti juht) ja Matis Metsala (Ad Form Balti müügidirektor). Koos nendega valisime välja juuli ja augusti turunduse õnnestuimate tegude vahel välja parima.

Enim silmapaistnud turundusteod suvel:

24. september 2019
Kuula