fbpx Turundusraadio | Marketingi Instituut

Turundusraadio

Uue toote digitaalne lansseerimine

315

Sel sügisel kuulutasime välja esimese Turundusraadio veebiseminari. Toome Teieni seminari esimesed 30 minutit ning kes soovib tervet saadet vaadata, saab seda teha ajakirja Director kodulehelt. Directori tellijatele on see tasuta. 

Seminar toimus digitaalselt ja paneeldiskussioonina. Anu-Mall Naarits juhtis diskussiooni ja arutas oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist. 

20. oktoober 2020
Kuula

Antropoloogia turunduses

314

Seekordseks saatekülaliseks on meil Keiu Telve ( Rakendusliku Antropoloogia Keskus) ning temaga räägime tema väga põnevast elukutsest antropoloogina. Keiu on ühtlasi ka Okupatsioonide ja vabaduse muuseum Vabamu tegevdirektor. Arutamisele tulevad järgmised teemad:

  • Kuidas kasutada antropoloogiat turunduses?
  • Mis on antropoloogia ja miks seda turundajatel vaja on?

  • Milliseid meetodeid antropoloogid ärimaailmas kasutavad ja kui palju need erinavad antropoloogide tavalisest tööviisist?

31. märts 2020
Kuula

Insight with Jean Sutton

313

Saade on inglise keeles! // The show is in English!

Täna on meil saates külas Jean Sutton Iglismaalt, kes töötab Actionline'is. Temaga tuleb arutamisele mis asi on insight ja miks tuleks ettevõtetele kasuks selle ära kasutamine. Arutamisele tulevad järgmised teemad :

24. märts 2020
Kuula

Noorte meediatarbimine

312

Tänases saates räägib meile Hanno Kindel (OMD Eesti), mille poolest erineb noorte meediakasutus täiskasvanutest ja millised on tõusvad trendid. Anname teemat edasi läbi järgmiste küsimuste:

  • Kas ja kui suured on erinevate noorte vanusegruppide erinevused meediatarbimisel?
  • Missugune on noorte meediapäev? 
  • Kui suur on noorte offline meedia osakaal? Ka on mingid kanalid, mida nad üldse ei jälgi?
  • Milline oleks noortele parim meediamiks?

Saadet juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist! 

17. märts 2020
Kuula

How to use your own channels?

274

English below / Show is in English

Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.

Saate pikkus on 24min.

Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.

--------

23. aprill 2019
Kuula

Turundustäht: Jaanuar 2019

264
 
Täna valime BB Finance Grupi turundusjuhi Kristel Kongase ja BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuhi Karin Luigaga parima reklaamkampaania. Missugused on Sinu TOP3 ja miks? Meie kandidaadid jaanuaris:
 
    5. veebruar 2019
    Kuula

    Tööandja brändi loomine

    262

    Täna räägime Indrek Sarjasega G4S-ist sellest, missugused on G4S-i kogemused tööandja brändi loomises.

    22. jaanuar 2019
    Kuula

    How to test product in Germany?

    254

    Roland Lock from Steinbeis (GER) shared his experience about product testing. 

    When we finished our Mission Germany project helping more than 40 companies to enter German market, many of the companies had reached product piloting phase. We realized that Estonian companies do not know how to test products on the market and what is a business case. We asked one of our consultants Roland Lock from Steinbeis who has background from food industry to explain  it to us.

    6. november 2018
    Kuula

    EV100 Turundusidee: Station Narva

    250

     Ivan Sergejev tutvustas EV100 projektina muusika ja linnakultuurifestivali “ Station Narva”. Kreenholmis esinesid Põhjamaade ja Venemaa talendid, koduhoovides peeti kohalike avastamata talentide kontserdeid ning pakuti tänavatoitu. Lisaks toimusid kohaliku arvamusfestivali “Bazar” raames avalikud vestlused Narva kunstiresidentuuris.

    Station Narva toimus 21.-23. septemberil.

    Saate pikkus 28.04

    9. oktoober 2018
    Kuula