fbpx Turundusraadio | Marketingi Instituut

Turundusraadio

Tööandja brändi loomise trendid

310

Sel korral on saatekülaliseks Marie Evart, kes on tööandja turundus- ja värbamisagentuuri Brandem tegevjuht. Enne Brandemi asutamist töötas Marie Playtechis ja CV keskuses värbajana ning kasutades sealt saadud kogmusi ja talle omase hea analüüsivõime ning usaldusväärsuse, on temast tänaseks saanud üks parimaid spetsialiste tööandja brändi loomise vallas. Palusime Mariel tutvustada tööandja brändi loomise trende ning tutvustada tänast olukorda Eestis. 

3. märts 2020
Kuula

Telia uus kanal Inspira

309

Tänasesse saatesse kutsusime külla Telia turundusjuhi Ranno Pajuri, et uurida nende uue telekanali Inspira ja selle tagamaade ning turunduse kohta. 

25. veebruar 2020
Kuula

Tööandja brändi loomine Maximas

303

Kutsusime külla Maxima turundusdirektori Janne Laik, et rääkida tööandja brändist ja selle loomisest Maximas. 

Maxima alustas omal ajal tööandja brändiga väga keerulisest positsioonist, kus tegemist ei olnud mitte unistuste tööandjaga, vaid pigem vastupidi. Tänaseks on aeg edasi läinud ning leiame end olukorrast, kus ilma atraktiivse tööandja brändita enam ei saa. Uurisimegi Jannelt, kuidas nad Maximas tööandja brändi loovad:

14. jaanuar 2020
Kuula

How to create a perfect LinkedIn profile?

297
 
LinkedIn on üks suurima kasutamata potentsiaaliga sotsiaalmeedia kanal Eestis. Palusime Tallinn Marketing Week 2019 esinejal Jana Bartikoval, kes on LinkedIn Akademie asutaja, konsultant ja lektor rääkida LinkedIni erinevatest võimalustest ja headest tavadest ning sellest, milline üks atraktiivne LinkedIni profiil olema peaks. 
 
Saade on inglise keeles ja seda juhib Anu-Mall Naarits. Mõnusat kuulamist! 
-------------------------
19. november 2019
Kuula

Uus turundus

281

Tänane saade on pisut teisiti kui tavaliselt. Nimelt on saatejuhiks suhtekorraldaja Raul Kalev, kes intervjueerib Marketingi Instituudi tegevjuhti ja koolitusnädala Tallinn Marketing Weeki korraldajat Anu-Mall Naaritsat. Saate teemaks: UUS TURUNDUS, kus keskendume turunduse uutele väljakutsetele ja suunadele Eestis. 

18. juuni 2019
Kuula

Tööandja brändi loomine: ADM Interactive

275

Täna räägime Riho Pihelpuuga ADM Interactive’st sellest, millised on nende kogemused tööandja brändi loomises.  ADM Interactive kuulutati Unistuste Tööandjaks 2019 aastal ettevõtete kategoorias.

30. aprill 2019
Kuula

How to use your own channels?

274

English below / Show is in English

Täna on saatekülaliseks Pavel Borevich (RUS), kes on ettevõtja ja konsultant. Saate põhiteemaks on oma kanalid, kuidas neid kasutada ja miks nendesse investeerida.

Saate pikkus on 24min.

Pavel Borevich oli ka üks Tallinn Marketing Week 2019 esinejatest.

--------

23. aprill 2019
Kuula

Redefining Marketing

273
English below / Show is in English

Sel korral on saatekülaliseks Dr Nikolaos Dimitriadis, kes on ettevõtte Trizma Neuro tegevjuht ja auhinnatud kommunikatsioonispetsialist. Äärmiselt põneva arutelu mõningad pidepunktid Dr Dimitriadisega olid:

- Te olete kindel, et turundus on surnud. Miks?
- Kuidas turundus taaselustada?
- Millised on põhioskused, mida turundaja võiks osata, et oma väärtuslikkust tõestada?
- Millised võiksid olla juhi põhioskused, et turundajat õiges suunas juhtida?

16. aprill 2019
Kuula

Turundustäht märts 2019

272

Karin Luiga, BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht ning suhtekorraldaja Raul Kalev aitasid valida välja turundustähe.

Meie kandidaadid märtsis:

9. aprill 2019
Kuula

Growth hacking

270

Tänaseks saate külaliseks on Yannick Khayati Belgiast. Khayati on The Growth Revolutioni asutaja ning tõeline growth hackingu spetsialist. Palusime Yannickul defineerida growth hacking, rääkida sellest millised on kolm peamist etappi sellises turundusmeetodis, millised on uued trendid ning kas üldse on võimalik kasvuhäkkida väikese eelarvega.

Saade on inglisekeelne. 

Saate pikkus 30.16

26. märts 2019
Kuula

Eesti kui atraktiivne koht töötamiseks

266

Täna räägime Kaisa Triin Kosenkraniusega EAS-ist sellest, kuidas luuakse Eestist atraktiivsest kohta töötamiseks.

 

Miks tutvustatakse Eestit kui suurepärast kohta töötamiseks? 
Kes on peamised sihtgrupid? Kuidas te need valisite? 
Mida te nende meelitamiseks teete? 
Mis on kõige keerulisem? 
Mida võiksid teilt teised õppida? 

Saate pikkus 26.30

19. veebruar 2019
Kuula

Growth hacking & culture hacking

265

Täna räägime Ragne Maaseliga kahest omavahel sarnasest ja tihti segi ajatavast lähenemisest growth hacking ja culture hacking. Ragne on start-up maailma taustaga turundaja, kes nüüd on keskendunud LHV pangas tööandja brändi loomisele.

 

Saates räägime:

12. veebruar 2019
Kuula

Turundustäht: Jaanuar 2019

264
 
Täna valime BB Finance Grupi turundusjuhi Kristel Kongase ja BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuhi Karin Luigaga parima reklaamkampaania. Missugused on Sinu TOP3 ja miks? Meie kandidaadid jaanuaris:
 
    5. veebruar 2019
    Kuula

    Tippjuhi roll tööandja brändi loomisel

    263

    Täna räägime tippjuhi rollist tööandja brändi loomisel Lauri Taburiga, kes on juhtinud erinevaid ettevõtteid ning olnud ka Sisekaitseakadeemia rektor. Lauri on Unistuste tööandja žürii liige ja ajakirja Director kolumnist.

    29. jaanuar 2019
    Kuula

    Tööandja brändi loomine erinevates ettevõtetes

    261

    Täna räägime Katri Delimogega tööandja brändist ja selle loomisest erinevates ettevõtetes. Katri on tööandja turundusega olnud seotud juba aastaid, seda nii kohalikes kui ka rahvusvahelistes ettevõtetes. Täna rahvusvahelise tehnoloogiagrupi Global Gamingu Põhjamaade personalidirektori ametis on see tema igapäevase töö lahutamatuks osaks. Katri on kirjutanud tööandja brändist ka ajakirjas Director.

    15. jaanuar 2019
    Kuula