Saatelõik: Turunduse uudised
Trendwatching.com on välja toonud 10 tarbijakäitumise trendi 2015 aastal, analüüsime täna ja järgnevates saadetes neid ühekaupa.
Oleme jõudnud kaheksanda trendi juurde, mille nimi on 'sympathetic pricing'. Kuna ligi 30% tarbijatest arvab, et brändid teevad nende jaoks liiga vähe, siis on järjest populaarsemad pakkumised, mis on seotud millegi toetamisega.
Näiteks PareUp pakub võimalust leida lähikonna toitlustusasutustest pakkumisi allahinnatud toidule. Nii leiavad inimesed sobiva hinnaga toidu ning ettevõtted ei pea seda ära viskama.
Teine näide on brasiilia kirjastaja Lote42, kes pakkus jalgpalli MM-i ajal allahindlust 10% iga nende meeskonnale löödud värava eest. Finaalmängu järgselt, kus nad 7:1 kaotasid, oli tõepoolest pakkumine 70% soodustust 24 tunni jooksul ning saavutasid sellega tohutu tähelepanu.
Kuidas võiksid meie turundajad seda trendi ära kasutada?
Saatelõigu pikkus 7.02
