fbpx Turundusstrateegia | Marketingi Instituut

Turundusstrateegia

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Suurtes ettevõtetes on tihti turunduse ja kommunikatsiooni jaoks eraldi osakonnad ja tihti võib juhtuda nii, et kumbki ajab oma asja. 

  • Mida te SEB pangas teete nii, et turunduse ja kommunikatsioon oleks ühise eesmärgi eest väljas? 
  • Missugused on teie ees seisvad suuremad strateegilised väljakutsed? 
  • Oled valdkonda juhtinud varsti peaaegu aasta, missugused on olulisemad strateegilised muudatused, mida oled saanud ellu viia?
  • Kuidas haarate uusi sihtgruppe? Missugused on uued vajadused finantsteenustes, millele lahendusi otsite?
  • Kuidas olete oma töö korraldanud, et hakkama saada muutuvas ja fragmenteeruvas kommunikatsioonimaailmas?
  • Kuidas valite oma kampaaniatele sobivad kanalid? Mida olete viimasel aja õppinud sellest?
  • Kuidas suunate turunduse kliendikesksemaks? Missugused on olulised õppetunnid?
  • Meie traditsiooniline lõpuküsimus: missuguseid soovitusi annda Sina meie toiduainetööstusele paremaks turundamiseks?

Saatelõigu pikkus 42.20