Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Suurtes ettevõtetes on tihti turunduse ja kommunikatsiooni jaoks eraldi osakonnad ja tihti võib juhtuda nii, et kumbki ajab oma asja.
- Mida te SEB pangas teete nii, et turunduse ja kommunikatsioon oleks ühise eesmärgi eest väljas?
- Missugused on teie ees seisvad suuremad strateegilised väljakutsed?
- Oled valdkonda juhtinud varsti peaaegu aasta, missugused on olulisemad strateegilised muudatused, mida oled saanud ellu viia?
- Kuidas haarate uusi sihtgruppe? Missugused on uued vajadused finantsteenustes, millele lahendusi otsite?
- Kuidas olete oma töö korraldanud, et hakkama saada muutuvas ja fragmenteeruvas kommunikatsioonimaailmas?
- Kuidas valite oma kampaaniatele sobivad kanalid? Mida olete viimasel aja õppinud sellest?
- Kuidas suunate turunduse kliendikesksemaks? Missugused on olulised õppetunnid?
- Meie traditsiooniline lõpuküsimus: missuguseid soovitusi annda Sina meie toiduainetööstusele paremaks turundamiseks?
Saatelõigu pikkus 42.20
