Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Ma ei tea, kui pikk on turundusjuhi keskmine tööstaaž ühes ettevõttes, kuid tihti vahetatakse töökohta iga paari-kolme aasta tagant ning seega on sagedasti vaja elada sisse uude töökohta. Meie tänane saatekülaline alustad oma tööd EAS-i turunduse ja kommunikatsioonidivisjoni juhina selle aasta alguses ning täna räägimegi uude ametikohta sisseelamisest.
- Sinu eelmine töökoht oli Elionis, kui suur on erinevus Elioni ja EAS-i vahel? Mis on see, mis eraettevõttes on nö enesestmõistetav, aga riigiasutuses pigem uudne, mida Sa oma kogemus põhjal rakendada sooviksid?
- Kuidas erinevad omavahel turundus Elionis ja turundus EAS-is?
- Missugune on olnud Sinu sisseelamisprogramm esimese kuu jooksul? Kui kaua läheb Sinu arvates aega enne kui täpselt oma uuest tööst aru saad?
- Turunduse ametikohal on alati kriitilise tähtsusega kontekstist, valdkonnast ja ettevõttest arusaamine võimalikult kiiresti. Mida Sina selleks teinud oled ja mis Sul veel esimeste kuude jooksul plaanis on?
- Kuidas meeskonnajuhina oma töötajaid tundma õpid? Kuidas lased neil ennast tundma ja usaldama õppida?
- Missugused on olnud Sinu olulisemad õppimise kohad esimese kuu jooksul?
- Meie traditsiooniline lõpuküsimus: seose Venemaa impordipiirangutega Euroopa toiduainetööstusele küsime oma saatekülalistelt: mida oleks Eesti toiduainetootjatel Sinu kogemusest õppida?
