fbpx Turundusaasta 2014 | Marketingi Instituut

Turundusaasta 2014

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Saates arutleti järgnevatel teemadel: 

  • Turundusaasta 2014 on lõppenud. Trendwatch ennustas 2014 aastaks süümekate –vabad staatussümbolid, mille heaks näiteks on meilgi turundustähe saanud Tesla, teiseks rahva poolt loodud teenused, nagu näiteks IBM-i mobiilide asukohapõhise info basil bussiliinide optimeerimine Elevandiluurannikul; kolmandaks Hiina “rohelistumine”, kun näiteks Pekingi metros on võimalik plastpudeleid kogudes saada metroopilet odavamalt; mystiaatria, kus on tekkinud seadmeid, mis aitavad vaimset tasakaalu hoida; no-data ehk pakkudes eeskujulikku teenindust ilma hunnikusse andmetesse uppumata; hoolivate asjade internet, näiteks särk, millele kinnitatud andurid võimaldavad jälgida südame tegevust.  Mis nendest trendidest meile jõudsid ja mida oli märgata? 
  • Missuguseid uusi turundusalaseid katsetusi on eelmisest aastast kaasa võtta, mis on olulised ka järgmisel aastal?
  • Kas on midagi, mille kohta võime öelda, et 2014 näitas mingi trendi lõplikku kadumist/hääbumist?
  • Meil on 52 vahvat kandidaati 2014 aasta turundustähele, kellele on hääli andnud mitusada inimest. Missugused on Sinu isiklikud lemmikud? Miks?