fbpx Turundus digilehtedes | Marketingi Instituut

Turundus digilehtedes

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Digilehed on on jõudsalt kasvanud ning võrreldes paberlehtedega omavad mitmeid eeliseid turundajate jaoks, nagu näiteks parem mõõdetavus.

  • Missugune on viimane seis digilehtede maastikul Eestis ja rahvusvaheliselt? Kui kaugel on Eesti võrreldes maailmas toimuvaga ning missugused on viimased trended, millega kaasa liigute?
  • Kui palju on digilehtedel lugejaid võrreldes paberlehtede tellijatega? Kui palju lugejad kattuvad ja kui paljud on erinevad?
  • Mida peab turundaja teadma digilehtedes turundamise võimalustest? Missuguste piirangutega peab arvestama?
  • Missugused on Eesti kõige edukamad kampaaniad digilehtedes?
  • Kuidas ühendada kampaania digilehtede ja paberväljaandes? Missuguseid tulemusi võib nn kombineeritud kampaaniatest saada? Too mõni hea näide.
  • Kuidas ühendada kampaaniad digilehtedes ja teistes offline kanalites? Too mõni hea näide
  • Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks digilehti kasutada ära Eesti riigi turundamisel?

Saatelõigu pikkus 37.21