Digilehed on on jõudsalt kasvanud ning võrreldes paberlehtedega omavad mitmeid eeliseid turundajate jaoks, nagu näiteks parem mõõdetavus.
- Missugune on viimane seis digilehtede maastikul Eestis ja rahvusvaheliselt? Kui kaugel on Eesti võrreldes maailmas toimuvaga ning missugused on viimased trended, millega kaasa liigute?
- Kui palju on digilehtedel lugejaid võrreldes paberlehtede tellijatega? Kui palju lugejad kattuvad ja kui paljud on erinevad?
- Mida peab turundaja teadma digilehtedes turundamise võimalustest? Missuguste piirangutega peab arvestama?
- Missugused on Eesti kõige edukamad kampaaniad digilehtedes?
- Kuidas ühendada kampaania digilehtede ja paberväljaandes? Missuguseid tulemusi võib nn kombineeritud kampaaniatest saada? Too mõni hea näide.
- Kuidas ühendada kampaaniad digilehtedes ja teistes offline kanalites? Too mõni hea näide
- Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks digilehti kasutada ära Eesti riigi turundamisel?
Saatelõigu pikkus 37.21
