fbpx Tulemuslik mess | Marketingi Instituut

Tulemuslik mess

Saatelõik: Turunduse uudised

Minteli uudis toidurevolutsiooni jätkumisest ja tootjate tasakaalu otsimisest väga erilise ja ehmatava toidupakkumise vahel. Nimelt tuuakse välja, et üle neljandiku UK inimestest on nõus maksma rohkem eriliste toodete eest menüüs. Viiendik pubikülastajatest arvab, et kui toit on eriliselt serveeritud, siis tundub ka pubi erilisem.

Nii saavad toidupakkujaid kasutada serveerimiseks erinevaid aluseid (puidust lauad või alused), lisamaks väärtust tavapärasele roale. 2015 aastal aga on turule toodud veel erilisemaid lähenemisi: näiteks YO!Sushi lansseeris uue Japple Pie Dessert’I, mis koosnes vahvlituutust, mustast seesami jäätisest, vaarikatest, šokolaadipulkadest, kuumadest õuna ja vanilje pelmeenidest, mis oli serveeritud soolase miso karamelli kastmes.

Teine põnev lahendus on Ben’s Canteen’is Londoni lõunaosas lansseeritud toit, mille puhul palutakse klientidel ise lisada oma pirukale omal soovil kas moos, šokolaad või sinepikaste.

Need kontseptsioonid viitavad Minteli Play Ethic trendile, mis väidab, et järjest hektilisemas elus otsivad kliendid mängilisust ja lapsemeelsust. Selle trendi jälgimine annab hea võimenduse sotsiaalmeedias, mis on eriti oluline ca 11% inimestele, kes on nõus maksma rohkem toidu eest, millest nad on kuulnud.

Kuidas võiks Eestis seda trendi ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 9.14