Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Paljudes ärivaldkondades on reklaamkingid kliendisuhte loomise ja hoidmise vajalik osa. Olgu tegemist B2B valdkonnas tähelepanu võitmisega või mulje avaldamisega või koostöö kõrghetkede tähistamisega, kingitustel ja meenetel on siin oma roll mängida.
- Kuidas integreerida reklaamkingitused müügi- ja kliendihoidmise protsessi?
- Missugused on peamised olukorrad, millal on vajalik hea kingilahendus?
- Kuidas saab ettevõte oma kingituste haldamise protsessi optimeerida?
- Missugustes valdkondades ja mis puhul tuleb kingituste kasutamist vältida?
- Kuidas on kingituste kasutamine erinev erinevates riikides?
- Missugused on kõige erilisemad kingitused, mida teie kliendid kasutanud on?
- Kuidas saaksid Eesti käsitöölised oma tooteid ärikingitusteks rohkem pakkuda?
- Meie traditsiooniline viimane küsimus: kuidas saaksid Eesti toidutootjad kingitusi turunduses kasutada?
- Saatelõigu pikkus 35.04
