fbpx Reklaamivõrgustikud | Marketingi Instituut

Reklaamivõrgustikud

Saatelõik: Turunduse uudised

Euromonitori uuring Hyperconnected customers grupi kohta toob välja kolm olulist tegurit nende jaoks: kiirus, läbipaistvus ja mugavus, mis võivad tähendada näiteks tavapoes koju transpordi pakkumist sama päeva jooksul või lojaalsuspunktide saamist poodi sisenemise eest, laost otsa saanud tooted tuuakse koju ja poes on interaktiivsed ekraanid. E-poes oodatakse eelkõige tasuta transporti ja tasuta tagastust, lisaks kiiresti allalaetavat äppi või kodulehte ning teiste kasutajate kommentaare. Mobiili kasutab ostmiseks regulaarselt 36%, alla 30-aastastest aga koguni 48%.

Huvitaval kombel üle 30% sellest sihtgrupist väidavad, et nad ei soovi ettevõtetega suhelda sotsiaalmeedias, olgu siis põhjuseks soov mitte avaldada oma huvisid ja ostueelistusi või see, et ettevõtted ei anna suhtlemiseks piisavalt põhjust.

Kuidas võiks Eestis seda trendi ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 8.08