Reklaamivõrgustikud on paljude valdkondade turundajate jaoks tavapärane kanal, kuid samas on ka neid, kes on hakkama saanud edukalt ilma nendeta oma turunduses.
- Alustame algusest: mis on reklaamvõrgustikud? Kuidas reklaamvõrgustikke luuakse? Missugused on tuntumad reklaamvõrgustikud ja mille poolest nad üksteisest erinevad?
- Millal võiks kaaluda reklaamvõrgustiku kasutamist? Kas on valdkondi või sihtgruppe, kus need annavad eriti head tulemust? Kas on valdkondi või sihtgruppe, kus pole mõtet üritada?
- Kuidas reklaamvõrgustikku kasutada? Missugused sõnumid toimivad kõige paremini? Millega peab arvestama, et saavutada suurepärane tulemus?
- Kuidas mõõdetakse tulemusi ning missugune on hea tulemus?
- Missugune on miinimuminvesteering, et saada tulemused kätte? Millest see sõltub?
- Too mõni hea kampaanianäide.
- Kuidas kombineerida reklaamivõrgustikke teiste online kanalitega?
- Kuidas kombineerida offline kanalitega?
- Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks Eesti riigi turundamisel kasutada paremini reklaamvõrgustikke?
Saatelõigu pikkus 31.08
