fbpx Reklaamivõrgustikud | Marketingi Instituut

Reklaamivõrgustikud

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Reklaamivõrgustikud on paljude valdkondade turundajate jaoks tavapärane kanal, kuid samas on ka neid, kes on hakkama saanud edukalt ilma nendeta oma turunduses.

  • Alustame algusest: mis on reklaamvõrgustikud? Kuidas reklaamvõrgustikke luuakse? Missugused on tuntumad reklaamvõrgustikud ja mille poolest nad üksteisest erinevad?
  • Millal võiks kaaluda reklaamvõrgustiku kasutamist? Kas on valdkondi või sihtgruppe, kus need annavad eriti head tulemust? Kas on valdkondi või sihtgruppe, kus pole mõtet üritada?
  • Kuidas reklaamvõrgustikku kasutada? Missugused sõnumid toimivad kõige paremini? Millega peab arvestama, et saavutada suurepärane tulemus?
  • Kuidas mõõdetakse tulemusi ning missugune on hea tulemus?
  • Missugune on miinimuminvesteering, et saada tulemused kätte? Millest see sõltub?
  • Too mõni hea kampaanianäide.
  • Kuidas kombineerida reklaamivõrgustikke teiste online kanalitega?
  • Kuidas kombineerida offline kanalitega?
  • Lõpuküsimus teisest valdkonnast: kuidas saaks Eesti riigi turundamisel kasutada paremini reklaamvõrgustikke?

Saatelõigu pikkus 31.08