fbpx Ostujuhtimine | Marketingi Instituut

Ostujuhtimine

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Ostujuhtimine on paljude müüjate ja turundajate jaoks tõeline müsteerium ja palju levib kuulujutte sellest, kui keeruline on oma tootega kaupluseketti sisse saada. 

  • Alustame sellest, kuidas valib kauplusekett oma sortimenti tooteid? Kui palju saate valida teile pakutavate toodete hulgast ja kui palju peate tegema ise tööd selleks, et sobivaid tooteid leida? 
  • Mille järgi otsustate, kas toode sobib või mitte? Kui suur on selles otsuses toote roll ja kui suur tarnija roll? Kas on veel mingeid olulisi tegureid, millele tähelepanu pöörate? Kui palju te tingite hinnas või muudes tingimustes? 
  • Missugused on põhilised vead, mida väiketootjad, kes oma tooteid teile esimest korda pakkuma tulevad, teevad? 
  • Mis juhtub siis, kui toode on teile müüki jõudnud? Kuidas jälgite müügitulemusi? Missugune on hea tulemus esimeste kuude jooksul? 
  • Kuidas olete jaganud rollid: mida teeb tootja oma toote tutvustamiseks ja mida teete teie? 
  • Kuidas otsustate toote sortimendist väljavõtmise? Kas, kui palju ja millega saab seda otsust mõjutada tarnija? 
  • Mille järgi teie tööd hinnatakse? Missugune on hea tulemus? 
  • Meie traditsiooniline viimane küsimus: mida peaksid tegeme Eesti toidutootjad selleks, et paremini müüa?

Saatelõigu pikkus 41.39.