fbpx Mobiilne lojaalsusprogramm | Marketingi Instituut

Mobiilne lojaalsusprogramm

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Mobiiliäppide kasutamine turunduses on muutunud järjest aktuaalsemaks. Siin on mitmeid võimalikke põhjuseid: sihtgrupp kasutab mobiili põhilise infokanalina, soov hoida kokku kulusid kliendikaartide väljastamise asemel, kasvav konkurents multibrändi lojaalsusprogrammide hulgas.

  • Missugused on teie jaoks Estravelis olnud põhilised argumendid mobiilse lojaalsusprogrammi kasutusele võtmiseks?
  • Kas teie otsustasite teha oma programmi ise või kasutada mingit juba turul olemasolevat tarkvara? Missuguste tarkvarade vahel valisite ja kuidas otsustasite?
  • Missugused on olnud olulisemad väljakutsed mobiilse lojaalsusprogrammi rakendamisel? Kuidas teie uus mobiilne program ühildub seniste juba väljaantud kliendikaardi süsteemidega?
  • Missugused on suurimad võidud? Kas saavutasite selle, mida ootasite ja eesmärgiks seadsite? Kas on olnud positiivseid üllatusi?
  • Mida võiksid teised ettevõtted teie kogemustest õppida?
  • Meie traditsiooniline viimane küsimus: kuidas võiks Eesti riik oma turunduses kasutada mobiiliäppe?

Saatelõigu pikkus 29.11