Saatelõik: Turunduse tulejoonel
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Mobiiliäppide kasutamine turunduses on muutunud järjest aktuaalsemaks. Siin on mitmeid võimalikke põhjuseid: sihtgrupp kasutab mobiili põhilise infokanalina, soov hoida kokku kulusid kliendikaartide väljastamise asemel, kasvav konkurents multibrändi lojaalsusprogrammide hulgas.
- Missugused on teie jaoks Estravelis olnud põhilised argumendid mobiilse lojaalsusprogrammi kasutusele võtmiseks?
- Kas teie otsustasite teha oma programmi ise või kasutada mingit juba turul olemasolevat tarkvara? Missuguste tarkvarade vahel valisite ja kuidas otsustasite?
- Missugused on olnud olulisemad väljakutsed mobiilse lojaalsusprogrammi rakendamisel? Kuidas teie uus mobiilne program ühildub seniste juba väljaantud kliendikaardi süsteemidega?
- Missugused on suurimad võidud? Kas saavutasite selle, mida ootasite ja eesmärgiks seadsite? Kas on olnud positiivseid üllatusi?
- Mida võiksid teised ettevõtted teie kogemustest õppida?
- Meie traditsiooniline viimane küsimus: kuidas võiks Eesti riik oma turunduses kasutada mobiiliäppe?
Saatelõigu pikkus 29.11
