fbpx Konkursiturundus | Marketingi Instituut

Konkursiturundus

Saatelõik: Turunduse tulejoonel

Konkurssidel osalemine on alati olnud üks soovitustest ettevõtetele enese turundamiseks. Samas aga näeme, et paljud ettevõtted kandideerida ei julge või ei soovi selleks aega võtta. Teie annate välja Rootsi Äriauhinda.

  • Mis on Rootsi Äriauhind ja mille eest seda saadakse?
  • Kuidas teile kandideerimine käib?
  • Kuidas saavad ettevõtted teie konkursil osalemist kasutada tuntuse kasvatamiseks? Mida saavad teha konkursi korraldajad selleks ja mida saavad teha ettevõtted ise?
  • Kuidas nad saavad ettevõtted võimendada usaldusväärsuse kasvu, mille nad konkursil osalemisest saavad?
  • Kas on võimalik,  ettevõtted saavad leida uusi kontakte ja võimalikke kliente?
  • Kuidas nad saavad konkursse kasutada oma ettevõtte töötajate uhkustunde kasvatamiseks?
  • Kas on veel erinevaid turunduseesmärke, mis konkurssidega seostuvad, mida ettevõtted võiksid saavutada? Kui jah, siis mida ja kuidas?

Saatelõigu pikkus 25.16