Turundusaasta 2015 on lõppenud. Trendwatching.com ennustas 2015 aastaks 10 tarbijatrendi: instant skills, fast laning, fair splitting, internet of shared things, branded government, post demographic consumerism, currencies of change, symphatetic pricing, robolove and brand stands. Missugused nendest trendidest on meieni jõudnud ja missuguseid pole veel tunda olnud?
Muide 2014 aastal olid peamised trendid süümekate –vabad staatussümbolid, mille heaks näiteks on meilgi turundustähe saanud Tesla, teiseks rahva poolt loodud teenused, nagu näiteks IBM-i mobiilide asukohapõhise info basil bussiliinide optimeerimine Elevandiluurannikul; kolmandaks Hiina “rohelistumine”, kus näiteks Pekingi metros on võimalik plastpudeleid kogudes saada metroopilet odavamalt; mystiaatria, kus on tekkinud seadmeid, mis aitavad vaimset tasakaalu hoida; no-data ehk pakkudes eeskujulikku teenindust ilma hunnikusse andmetesse uppumata; hoolivate asjade internet, näiteks särk, millele kinnitatud andurid võimaldavad jälgida südame tegevust. Mis nendest trendidest meile jõudsid aastase hilinemisega ja mida ikka veel polnud märgata? Räägi mõni lugu.
Missuguseid uusi turundusalaseid katsetusi on eelmisest aastast kaasa võtta, mis on olulised ka järgmisel aastal? Räägi mõni lugu.
Kas on midagi, mille kohta võime öelda, et 2015 näitas mingi trendi lõplikku kadumist/hääbumist? Kui jah, siis mida see turundajatele tähendab? Räägi mõni lugu
2016 aastaks on toodud välja 5 trendi: status test (paneb fännid proovile näiteks Lee Jeans lasi katsetada külmakindlaid teksasid ja näidata tulemusi), contextual omnipresence (pimkie mini fashion bar, kus eelvalik on sinu jaoks tehtud), insider trading (ettevõtte kultuur saab turunduse mõjuvaks osaks), beneficial intelligence (algoritm asendab rongid enne kui nad hilinevad), perspective shifts (näiteks kinkekaardid on börsiettevõtete aktsiad).
Saatelõigu pikkus 44.06