fbpx Turundus ja tootearendus | Marketingi Instituut

Turundus ja tootearendus

Paljudes ettevõtetes on turundus ja tootearendus eraldi vastutusvaldkonnad, kuid väiksemate ettevõtete puhul on ka tihti üks inimene mõlema valdkonna eest vastutav.

Andre Sevastjanov, Maris Gildeni turundusjuht jagab oma kogemusi ja parimaid praktikaid. 

  • Toiduainetööstus, millega teie tegelete, on tuntud oma sagedase uute toodete turuletoomise poolest. Kui palju teie sortiment aasta jooksul muutub?
  • Missugune on teie uue toote väljatöötamise protsess?
  • Kuidas kaardistate kliendi vajadusi täiesti uute toodete puhul, mida turul veel pole? Too mõni hea näide.
  • Mida arvestate toote kontseptsiooni loomisel?
  • Kuidas testite tooteid? Missugune on protsess? Kes on kaasatud?
  • Kuidas jõuate sobiva pakendini?
  • Kuidas saate uued tooted jaeketti? MIda ketid toodetelt ootavad?
  • Kuidas leida tootele sobiv koht riiulil, kui kategooriat veel polegi?
  • Kuidas viite info tootest tarbijani?
  • Kui kaua võtab toote loomine aega? Kui palju uue toote loomine maksab?

Saatelõigu pikkus 33.49