fbpx Turundus ja masinõpe | Marketingi Instituut

Turundus ja masinõpe

Jätkame täna pisut eelmiste kordade teemat, kui rääkisime sellest, kuidas saaks tehisintellekti müügis või disainis ära kasutada. Täna aga liigume sammu edasi ning räägime teemal, kuidas tehisintellekti kasutada turunduses. Tänase hetke suur murekoht on suur hulk kiiresti muutuvaid andmeid, mille põhjal tuleb teha otsuseid. See on üks põhjuseid, miks turundusse tungib sisse tehisintellekt.

Brändidele on järjest olulisem mõista mitte seda, missugused on nende kliendid praegu, vaid ennustada nende muutuvaid käitumismudeleid ning selles on tehisinttellekt asendamatu.

Kuidas Sina, Allan, kommenteerid sellist lähenemist? Kui palju on kaubanduskeskuste turunduses masinõppe teemasid? Kui palju kasutavad masinõpet kaubanduskeskuste brändid Eestis? Missugune on kaubanduskeskuse roll info integraatorina? 

Saatelõigu pikkus 10.43