Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Kui kunagi aastaid tagasi oli kohalik toit esimene kodumaine tootekategooria, mida eelistati just kodumaisuse pärast, siis täna võib kindlalt väita, et kodumaine disain on samasugusesse staatusesse tõusnud. Ilona Gurjanova, kes on olnud üks juhtfiguuridest Eestis, on meil täna stuudios kogemusi jagamas.
- Eesti disain on teinud suure arenguhüppe, kasvanud on nii kvaliteet kui ka tootmismahud. Missugused on olnud kodumaise disaini peamised arenguetapid?
- Kuidas nendes etappides on kasutatud turundust? Missugused on olnud olulisemad õppetunnid?
- Paljud disainerid õpivad turundust oma kogemustest, kuid on kindlasti neid, kellel see tuleb sünnipäraselt lihtsamini välja. Mida võiks nendelt kõige edukamatelt õppida?
- Missugused on kõige levinumad vahendid, mida disainerid kasutavad turunduses? Missugustest oskustest turunduse valdkonnas on disaineritel puudus?
- Millele peavad need disainerid rohkem tähelepanu pöörama, kes tahavad jõuliselt maailmas läbi lüüa? Kui oluliseks pead Sa koostööd erinevate disainerite vahel või on pigem teha oma asja üksi?
- Kes võiksid olla need praegu veel tundmatud disainerid, kelle loodut teatakse ka saja aasta pärast?
Saatelõigu pikkus 28.37