Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
LinkedIn on sotsiaalvõrgustikuna maailmas üks levinumaid ning samamoodi ka Eestis peale Facebooki kasutajate arvult teasel kohal. Osade turundajate ja müügiinimeste jaoks täiesti asendamatu tööriist, teiste jaoks aga täielik müsteerium. Katsume täna selgitada võimalusi, mida LinkedIn-is turundamiseks kasutada.
- Alustame algusest: mis on LinkedIn-i eripära võrreldes teiste sotsiaalmeedia kanalitega? Missugune on auditorium, kelleni läbi LinkedIn-i jõuame?
- Kuidas saada inimesed oma kommunikatsioonivõrku LinkedIn-is?
- Missugused on Linked-In-is turundamise eripärad? Missuguseid viise kasutada tasuta ja missugused tasuliselt? Kui palju maksab reklaam LinkedIn-is ja mida selle raha eest saab?
- Kui palju tuleks panustada kommunikatsiooni intensiivsusele?
- Missugune peaks olema LiknedIn-is sisu ja kas see erineb kuidagi Facebookist?
- Missugustes valdkondades peaks olema LiknedIn- nö kohustuslik turunduskanal ja missugustes mitte nii oluline?
- Kui mul on piiratud resurss, siis kuidas otsustada, mida LinkedIn-is teha?
- Räägi mõned edulood.
Saatelõigu pikkus 38.26