fbpx Töötajatest evangelistideni | Marketingi Instituut

Töötajatest evangelistideni

Tööandja bränd on paljudes ettevõtetes juba igapäevane tööteema, täna keskendume aga samm edasi liikudes teemal, kuidas töötajatest tõelised evangelistid või saadikud luua.

  • Kuidas maandada riske ja leida tasakaal töötajate isiklikes sotsiaalmeedia vestlustes tööandja ümber käivate arutelude kohta?
  • Kuidas näeb välja teie sisekommunikatsiooni plaan? Mis teemadel ja kui sagedasti räägite? Missugused on olulisemad õppetunnid?
  • Kas tööandja bränd peaks olema erinevates riikides võimalikult sarnane või erinev? Teie kontorid on väga erinevates riikides, kuidas erineb Soomes, Eestis ja Omaanis töötajatest evangelistide loomine?
  • Kuidas jõuda ühise looni, mida kõik töötajad võiksid rääkida ettevõtte kultuurist?
  • Kuidas leiate loo, mis eristub teistest konkurentidest?

Saatelõigu pikkus 37.12