Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Tööandja bränd on paljudes ettevõtetes juba igapäevane tööteema, täna keskendume aga samm edasi liikudes teemal, kuidas töötajatest tõelised evangelistid või saadikud luua.
- Kuidas maandada riske ja leida tasakaal töötajate isiklikes sotsiaalmeedia vestlustes tööandja ümber käivate arutelude kohta?
- Kuidas näeb välja teie sisekommunikatsiooni plaan? Mis teemadel ja kui sagedasti räägite? Missugused on olulisemad õppetunnid?
- Kas tööandja bränd peaks olema erinevates riikides võimalikult sarnane või erinev? Teie kontorid on väga erinevates riikides, kuidas erineb Soomes, Eestis ja Omaanis töötajatest evangelistide loomine?
- Kuidas jõuda ühise looni, mida kõik töötajad võiksid rääkida ettevõtte kultuurist?
- Kuidas leiate loo, mis eristub teistest konkurentidest?
Saatelõigu pikkus 37.12