fbpx Tööandja brändi loomine milleeniumipõlvkonnale | Marketingi Instituut

Tööandja brändi loomine milleeniumipõlvkonnale

Lee Hecht Harrison | Penna toob välja mõned huvitavad faktid milleniumipõlvkonna (18-34 aastased) uuringust:

  • 41% jagab oma arvamust tööandjast internetis, mis on 2x rohkem kui nende vanemad kolleegid
  • 69% loeb negatiivseid arvamusi, võrreldes vanematage, kus lugejaid on 47%
  • 33% loobub töö vastuvõtmisest või töökohast, mille kohta nad on kuulnud palju negatiivset erinevalt 35-54 aastastest, kus see  on vaid 21%
  • 75% kogub aktiivselt infot tööandja kohta endistelt või praegustelt töötajatelt enne kandideerimist.
  • 41% lahkub töölt juhi halva kohtlemise tõttu ja 31% kolleegidega halva suhte tõttu
  • 76% väidab, et on oma praeguse või endise tööandja kohta rääkinud halba. Nendest 54% kurdab lähedastele ja 50% kolleegidele.
  • 75% jagab ja on jaganud halba arvamust endisest tööandjast nendega, kes ikka veel seal töötavad.
  • Kasvav on nn boomerang töötajate hulk, 78% inimestest kaalub endise tööandja juurde tagasisminekut kui ajastus ja pakkumine on õige.

Saatelõigu pikkus 9.13