fbpx Tööandja bränd teises riigis töötades | Marketingi Instituut

Tööandja bränd teises riigis töötades

Oleme rääkindud tööandja brändi loomisest erinevate vaatenurkade alusel ja mida kõik meie personalijuhid ei tee selleks, et häid talente endale saada ja neid hoida.  Selles on aga ka üks väljakutsuv nüanss, mida ei tohi tähelepanuta jätta: nimelt olukord, kus inimene saadetakse tööle välisriiki ja see, mis temaga seal toimub, ei ole otseselt meie kontrolli all. Oma kogemusi jagab Katrin Leetmaa, PKC Grupi personalijuht:

  • Kui palju te saadate aastas tööle inimesi välisriiki?
  • Mis on selles kõige keerulisem ettevõtte jaoks ja mis töötaja jaoks?
  • Kuidas mõjutada parimat tööandja brändi loomise kogemust mõnes teises riigis? Mida saate teie kui saatja teha ja mida saab teha vastuvõtja?
  • Kui altid on Eesti inimesed minema välisriiki tööle?

Saatelõigu pikkus 23.01