fbpx Tööandja bränd tarbijabrändi varjus | Marketingi Instituut

Tööandja bränd tarbijabrändi varjus

Tööandja brändi loomise teema on jõudnud Eestis paljude turundus- ja personalijuhtide strateegiatesse. Paljud suurettevõtted on seni nautinud tööandja brändi edetabeleid pigem tänu oma tugevale tarbijabrändile, sest ettevõtet kui tööandjat ei tunta piisavalt. Nii mõnedki ettevõtted on ka seetõttu lükanud tööandjabrändi loomise tahaplaanile, sest tugev ja tunnustatud tarbijabränd toob igale konkursile piisavalt kandideerijaid. Samas on teised, kes just vastupidi otsivad võimalus tööandjabrändi väljatoomisest tuntud tarbijabrändile lisaks.

  • Kuidas teil Elisas on näha uute töötajate leidmisel tarbijabrändi mõju? Kui paljud tulevad teile tööle tänu tuntud ja usaldusväärse tarbijabrändile ja kui paljud tänu tööandjabrändile?
  • Telekommunikatsioon on ülimalt konkurentsitihe valdkond ja kõik operaatorid panustavad  turundusse väga suuri summasid. Kui palju võiks panustada sellest tööandja brändi, et see viia potentsiaalse sihtgrupini?
  • Missugused on põhilised meetodid teil tööandja brändi loomisel? Kui palju pöörate tähelepanu sisemisele tegevusele ja kui palju välisele kommunikatsioonile? Mida teete tööandja brändi tugevdamiseks organisatsiooni sees ja kuidas peegeldate seda välja?
  • Missugused on teie olulisemd õppetunnid tööandja brändi loomisest tuntud tarbijabrändi varjus?
  • Viimane küsimus on teisest valdkonnast: kuidas saaks riik tööandja brändi paremini ära kasutada?

Saatelõigu pikkus 32.58