Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Tööandja bränd on paljudes ettevõtetes juba igapäevane tööteema, täna räägime sellest, mis vahe on tööandja brändi loomisel kaua tegutsenud ettevõttes ja just alustanud startupis.
Start-upid on meil Unistuste tööandja konkursil silma jäänud oma tavalisest eripärasse kultuuri ja tööandja brändi poolest. Samas on keeruline suurtes ettevõtetes, mis on kaua tegutsenud ning suhteliselt väljakujunenud kultuuriga, kultuuri muuta.
- Sinul on kogemus nii Eesti Energiast kui Skeletonist. Missugune on nende tööandja brändi kõige olulisemad erinevused? Missugune on Sinu kogemus nendes tööandja brändi loomisel?
- Kuidas luua tööandja brändi juba väljakujunenud organisatsioonis, mis on tuntud, kuid pilt tööandjast nii organisatsioonis sees kui ka väljapoole võib olla hajunud?
- Kuidas luua tööandja brändi alles kujunevas organisatsioonis, mille tuntus on vähene, aga asutajate mõju tavaliselt väga suur?
- Sina tulid Eesti Energia kogemusega Skeletoni, mis on kõige olulisem, mida sealt õpitut oled saanud ära kasutada?
- Kui peaksid praegu minema oma startupi kogemusega Eesti Energiasse või mõnda teise suurde organisatsiooni, mida soovitaksid teisiti teha?
Saatelõigu pikkus 33.44