Loomesektor on üks nendest, kus tööandja brändil on oluline roll ning kus tihti tööandja bränd on olulisem kui tarbijabränd. Tuleb meelde üks uuring, kus vastati, et agentuuri valides pöörab klient tähelepanu just tööandja brändile ning selle võimekusele tõmmata ligi loomingulisi tipptalente ning nendega töötamist nii, et saadakse kätte tippideed ja -tulemused.
- Kui oluline on teie klientide jaoks tööandja bränd?
- Kuidas luuakse loomesektoris tööandja brändi?
- Mis on teil olulisem, kas sissepoole suunatud tegevused tööandja identiteedi loomiseks või väline kommunikatsioon? Kas esmased sihtgrupid on praegused töötajad või tulevikutöötajad?
- Kuidas positsioneerite end tööandjana võrreldes teiste agentuuridega? Kas ja kuidas on see positsioon aja jooksul muutunud? Kui on muutunud, siis mis on selle muutuse taga?
- Kuidas on teil õnnestunud oma ettevõtte väärtused siduda tööandja brändiga?
- Missugused on kolm kõige olulisemat õppetundi tööandja brändi arendamisest?
Saatelõigu pikkus 32.16