Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Teaduskeskus AHHAA pälvis suure tunnustuse tulles Unistuste tööandjaks edastades ka väga tugevat erasektorit. Täna arutamegi, mis on aluseks tööandja brändi loomisel. Teie olete end positsioneerinud kui missioonikeskset organisatsiooni, mis on kolmandas sektoris üsna levinud.
- Mida teete selleks, et töötajad oleksid osa suure missiooni elluviimisest?
- Mida teete selleks, et see oleks näha ka väljapoole organisatsiooni?
- Mis tüüpi inimesi te endale tööle ootate? Kuidas te need õiged ära tunnete?
- Kuidas olete heaks tööandjaks rahvusvahelisetele töökaaslastele? Kuidas te nad leiate ning kuidas sulandate meeskonda?
- Mis on kõige keerulisem kolmanda sektori tööandja brändi loomisel?
Saatelõigu pikkus 34.05