fbpx Tööandja bränd ja muutuste juhtimine | Marketingi Instituut

Tööandja bränd ja muutuste juhtimine

Tööandja brändi on lihtne luua siis, kui ettevõte areneb kiiresti, vahendeid on ja saab paljusid erinevaid asju katsetada. Hoopis teine lugu on siis, kui ettevõte muudab oma strateegiat, koondab ühe valdkonna töötajaid keskendumaks mõnele muule valdkonnale. Katri Kuuse Ericssonist, eelmise aasta “Unistuste tööandja” tiitli võitja, on täna jagamas oma kogemusi.

  • Kuidas käitub unistuste tööandja olukorras, kui tuleb oluliselt muutuda?
  • Missugune on teie viimase aja suurim muutus?
  • Mille poolest oli selle muutuse juhtimine keeruline?
  • Kuidas jõudsite lahenduseni?
  • Kui palju pidite oma käitumist rohkem läbi mõtlema teades, et töötajatel on “Unistuste tööandjale” suured ootused?
  • Mida tegite selleks, et töötajate usladust hoida?
  • Mis oli kõige keerulisem?
  • Räägi mõni äge edulugu!

Saatelõigu pikkus 31.22